Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mulighed for at matche kundefakturaer med leverandørfakturaer

0
Det er et stort problem for os som rejsebureau, at vi ikke kan matche leverandørfakturaer med kundefakturaer/ordrer.

1. Fordi det er påkrævet af både vores revisor og af Rejsegarantifonden at lave omkostnings-matching (pt er vi tvunget til at gøre det manuelt)

2. Fordi vi ikke har mulighed for at se fortjenesten på hver enkelt ordre/rejse.

Vi har forsøgt os med projektstyringsmodulet, men da vi skal lave delfakturaer (flere) fakturaer pr. projekt/rejse, kan det ikke bruges.

Vi tænker, at der må være andre med samme udfordring og håber, der kan findes en løsning.
lukket
i Forslag » Andet af (150 points)

Hej Jakob

Tak for dit input.

Jeg vil stadig mene at projektstyring er den rigtige løsning, da man der kan knytte omkostninger til et projekt og fakturaer til et projekt og dermed har du den sammenkobling som revisoren efterlyser.

Jeg har nok brug for lidt mere info om de udfordringer du oplever med projekt for som udgangspunkt kan man godt lave delfakturaer på et projekt, blot ikke direkte fra en ordre.

Måden at gøre det på er at oprette en faktura og tilknytte projektnummeret og så overføre de timer/omkostninger fra projektet som du ønsker at fakturere kunden. denne gang. Du kan evt. i overskriften eller tekst 1 skrive det ordrenummer projektet er knyttet til.

Venlig hilsen/Best regards

 

Tabita Edith Lorenzen
Wow Hero & TopGun, Planet WOW

image

Hej Tibita

Ok tak. Vi har været i dialog med jer en del gange for at finde en løsning, men fået at vide, at det ikke er muligt. Måske du kan ringe til os og hjælpe os lidt på vej?

Dbh.

Jakob
Lyder fornuftigt at tage en snak om det over telefonen, så du må gerne sende en mail til info@e-conomic.dk att. Tabita med dit telefonnummer og en henvisning dette indlæg på forum, så skal jeg nok ringe eller få en dygtig kollega til at ringe til jer.

mvh Tabita

1 Svar

 
Bedste svar
Det er et relevant ønske!
Forslag af (460 points)
valgt som bedste svar af