forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Kopi fra arkiv

+1
Kære e-conomic

Det er et stort problem for os at der ikke tages info fra det opdaterede og aktive kundekartotek, når der tages kopi af ordrer fra arkiv.

Det betyder at adresseændringer, EAN ændringer og andre ændringer på en kunde ikke automatisk kommer med, hvis det er en gammel ordre der tages kopi af. Det resulterer både i forkerte leveringer og forkerte faktureringer.

Hvad er den fornuftige begrundelse for, at det ikke er kundens aktive oplysninger der kopieres med til et tilbud/ordre, når der kopieres fra arkiv? Kan slet ikke se idéen i at det er gamle data der kopieres med. Det giver en udnødvendig arbejdsgang som desværre nemt kan glemmes i en hektisk produktion, og give problemer :)

Venlig hilsen
Anita, Subcolor
spurgt 29 Aug i Spørgsmål » e-conomic generelt af subcolor (580 points)

1 Svar

Hej Anita

Tak for dit spørgsmål. Vi har en workshop med vores udviklere i næste uge, og dit punkt er lige præcis et af dem vi har med på vores liste :-)

Vi håber selvfølgelig, at det er noget de kan løse, for du har fuldstændig ret. Selvfølgelig skal den kigge på de nyeste masterdata på kunden, hvis man tager en kopi af en gammel faktura, ordre etc. Eller det burde i hvert fald være en valgmulighed.

Rigtig god weekend til dig

Venlig hilsen/Best regards

 

Susan Jensen

WOW Hero, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

besvaret 30 Aug Spørgsmål af Susan Jensen (18,980 points)
Hej Susan

Det lyder fantastisk. Også god weekend til dig :)

Venlig hilsen
Anita, Subcolor
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”