Hej
Der er - efter min mening - nogle småfejl i jeres skærmbillede til oprettelse/vedligeholdelse af momskoder.
1)
Når man opretter en ny momskode - så skal man vælge "type" og "satstype" - det er fint nok.
Når man ser oversigten over oprettede momskoder - så er det kun "satstype" som vises - men ved overskiften står "type".
FORSLAG 1:
Både "type" og "satstype" skal vises på oversigten - og selvfølgelig med korrekte overskrifter.
2)
Når man opretter/retter en ny momskode og vælger "udgående salg" i type og "Salg, indland" i satstype - så står der "udgående, salg" på oversigten (i min verden burde der stå "Salg, indland"). Tilsvarende hvis man vælger "Indgående/køb" i type og "Køb, indland" i satstype - så står der "Indgående/køb" på oversigten - her mener jeg der bør stå "Køb, indland".
I alle andre valgmuligheder - der står der det samme på oversigten som kan vælges når der oprettes (eller rettes) i momskoderne. Det giver jo god mening at "navngive" muligheden ens begge steder.
FORSLAG 2:
Uanset hvilken momskode det er - så skal der stå PRÆCIS det samme på oversigten som når man opretter/retter momskoden.