Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Momskoder

0
Hej

Der er - efter min mening - nogle småfejl i jeres skærmbillede til oprettelse/vedligeholdelse af momskoder.

1)

Når man opretter en ny momskode - så skal man vælge "type" og "satstype" - det er fint nok.

Når man ser oversigten over oprettede momskoder - så er det kun "satstype" som vises - men ved overskiften står "type".

FORSLAG 1:
Både "type" og "satstype" skal vises på oversigten - og selvfølgelig med korrekte overskrifter.

2)

Når man opretter/retter en ny momskode og vælger "udgående salg" i type og "Salg, indland" i satstype - så står der "udgående, salg" på oversigten (i min verden burde der stå "Salg, indland"). Tilsvarende hvis man vælger "Indgående/køb" i type og "Køb, indland" i satstype - så står der "Indgående/køb" på oversigten - her mener jeg der bør stå "Køb, indland".

I alle andre valgmuligheder - der står der det samme på oversigten som kan vælges når der oprettes (eller rettes) i momskoderne. Det giver jo god mening at "navngive" muligheden ens begge steder.

FORSLAG 2:
Uanset hvilken momskode det er - så skal der stå PRÆCIS det samme på oversigten som når man opretter/retter momskoden.
i Forslag » Andet af (4.2k points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Leo og tak for din feedback,

Jeg synes du har nogle pointer her. Overblikket er lidt rodet. 
Som udgangspunkt vil jeg tage alt din feedback med videre til næste kvartal, hvor vi igen arbejder med brugerforslag. Om vi kan opfylde alle dine inputs tør jeg ikke love endnu, men det er i hvert fald med i betragtningen. 

Mange tak for det og rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)