Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mulighed for opslag i CVR register INDE i programmet

+9

Jeg stødte engang på et regnskabssystem, som kunne lave opslag i CVR
registret. Det er derfor en DAGLIG irritation for mig, at jeg skal ind på proff
og søge CVR nummeret frem, hvis det ikke er blevet oplyst af den NYE kunde. Det
ville være så meget smartere, hvis I også havde det integreret, så man kunne
søge det frem, mens man sidder i Jeres system. Har lige hørt, at Dinero har samme funktion. Er sikker på, det ville være velkomment mange steder.

i Forslag » Andet af (240 points)
status opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Lone

Tak for dit indlæg. Jeg kan sagtens se ideen med at have en søgefunktion på det, da e-conomic jo allerede har forbindelse til CVR registret.

Jeg vil prøve at tage det med på listen til vores udviklere

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)

Hej igen,

JEg tror dog, at der var fejl i den besked jeg fik via mailen da den sagde:

"Dit indlæg på e-conomic forum er blevet besvaret af Susan Jensen: Hej Lone Tak for dit indlæg. Jeg er helt enig. Vi mangler virkelig en månedsrapport generelt, og det er noget af det som vi har på vores liste til vores udviklere. Det kom desværre ikke med i denne omgang, men vi vil helt sikkert tage det op igen. Dit indlæg var: Mulighed for opslag i CVR register INDE i programmet Hvis du er tilfreds med dette svar, kan du vælge det som det bedste: http://forum.e-conomic.dk/30386/mulighed-for-opslag-i-cvr-register-inde-i-programmet?show=30682#a30682 Med venlig hilsen, e-conomic forum".

 

Så derfor er jeg lidt nysgerrig på, om det med CVR registret så bliver prioriteret. :-)

 

 

Hej igen Lone

Ja, jeg fik i første omgang besvaret dig, istedet for en anden kunde og det beklager jeg selvfølgelig mange gange. Det var selvfølgelig ikke min hensigt at forvirre dig.

Og ja, det med CVR registret vil jeg gå videre med, da jeg synes det er en god ide og da vi alligevel har forbindelse til registret i e-conomic
Hej Lone.

Vi har nu lavet et CVR-opslagsfunktion, så du ikke længere skal ind på Proff hver gang og hente de oplysninger som du skal bruge.

Jeg håber du bliver glad for funktionen :-)