Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Er e-conomic klar til at blive on-line

0
Hej e-conomic

Jeg har fået installeret bankconnect til min bank.
Det er jeg ganske tilfreds med. Specielt at jeg kan "folde" posteringerne ud og se de tilhørende meddelelser. En ganske stor hjælp specielt ved udenlandske betalinger, hvor bla den aktuelle kurs er med.

Bankafstemningen bliver opdateret, medens jeg sover jf e-copedia. Altså med gårdsdagens posteringer. Det synes jeg bare ikke er godt nok. Specielt når jeg rykker, vil jeg gerne være helt opdateret.

Supporten siger, at det kan banken sagtens gøre.

Men, opdatering af gårdsdagens transaktioner anvender formatet CAM53, opdatering af dagens posteringer anvender CAM54.
Og det understøtter e-conomic bare ikke.

Så ingen nye poster til mig.

Er det noget, I vil kaste jeg over indenfor overskuelig fremtid?

mvh
Finn
e-consultic.dk
i Forslag » Andet af (10.5k points)

1 Svar

Hej Finn, 

Som det er lige nu så har vi ikke en plan for dette. Vi vil dog senere komme til at besøge det her område og til den tid vil det helt sikkert være relevant at kigge på de forskellige muligheder. Hvis vi kigger den her vej, så vil det dog være i forbindelse med den plan og ikke som en ekstra forbedre næste gang vi afsætter tid til brugerforslag (det er i øvrigt i næste måned). Her bruger vi igen 2 to uger til at forbedre de forslag alle jer brugere har kommet med. 

Derfor vil jeg ikke tage det med videre som en særskilt opgave, men vi kigger lige på, hvad vi kan gøre for at optimere den del omkring banken. Hvad det ender med tør jeg ikke sige, men jeg vil inddrage dit input her.

Rigtig god weekend smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)