Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kassekladde: Gør det synligt HVILKEN en post man har VALGT i "bilagssortering inde ved ny postering"

0

Simpel lille rettelse, som vil få meget glæde frem:

Jeg står i kassekladden, hvori der ligger en del til bogføring. Nu vil jeg så gerne redigere en post med blyanten - og så popper jeres "hurtig-redigerings" værktøj op med en liste af poster i venstre kolonne, og den aktuelle postering i højre side (inkl. scannet bilag)
MEN ...
Jeg kan ikke i venstre kolonne (listen med alle posteringerne) se HVILKEN POST jeg har VALGT - hvorfor bliver den ikke en anden farve end alle de andre posteringer i listen ... jeg bruger Chrome browser (som ca 80% af alle andre der læser på web) - den valgte bør markeres med anden baggrund/farve???

i Forslag » Andet af (410 points)

2 Svar

Hej Henrikk

Tak for dit indlæg som jeg synes giver rigtig god mening.

Vi har i næste uge en workshop med vores udviklere, som vi i den forbindelse har kreeret en liste til, med de rigtig gode forslag vi har fra jer kunder.

Jeg ville rigtig gerne tage dit forslag med denne gang, men desværre har vi nået maximum forslag for næste uges workshop.

Jeg vil dog sætte dit forslag på listen til næste omgang workshop med udviklerne, som vil foregå i December i år.

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)

Hej Henrik

Jeg har lige testet dette igen, og det ser ud til at den markere den postering man er inde i nu.

Hvis du kigger på nedenstående billede, så er den postering jeg står inde i markeret med hvidt og de bilagsnumre som hører til den postering markeret med en blå linje til venstre


Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej Susan

Tak for at vende tilbage - kan godt se det er hvidt nu - hvilket er meget bedre; men hvis jeg skal være ærlig synes jeg fortsat ikke det er tydeligt (jeg får ikke de blå linier; men det er vel nok fordi mine bilag sjældent er delt ud over flere posteringer).

Jeg synes I skulle gøre det endnu mere tydeligt - synes det vil øge brugervenligheden yderligere.

/H
Hej igen Henrikk

Tak for dit tilbagesvar som er noteret

Rigtig god weekend til dig