Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Rettelse af Note imens man bogfører

+1
Hej

Det ville være dejligt hvis man mens man bogføres kan tilføje kommentar/note, når man feks. opdager at en regning/faktura er dobbelt indscannet.

Stedet hvor jeg gerne ville kunne rette/tilføje note er her:

Regnskab - kassekladde - ny postering fra indscanning - vælg bilag  - udfør

Her i bogføringsvinduet over billedet af fakturaen kan man se Note til fakturaen her ville det være rart hvis man havde mulighed for at rette /tilføje feks. Dobbelt indscannet eller andet hvad man opdager mens man bogføre.

Lige nu skal man huske hvilke regninger der er dobbelt til man er færdig og her efter går i ubehandlet for her at slette dobbelte regning mm.

Håber rettelsen kommer med da det ville lette meget arbejde rundt omkring.

Det kan da umuligt kun være mig der sidder med denne problemstilling. :)

Hilsen Malene
i Forslag » Andet af (340 points)

2 Svar

hej Malene

Tak for dit input, jeg kan godt se det kan give god mening at man enten kan skrive en note eller måske slette dokumentet.

Jeg har dog ikke hørt ønsket fra andre før, så jeg lader dit forslag ligge et par uger for at se om andre tilslutter sig dit ønske før jeg tager stilling til om det giver mening at gå videre med dit forslag :)

Ha' en dejlig varm sommerdag
Forslag af 🔒 (55.9k points)
hej igen Malene

Dit forslag har nu ligget på forum en månedstid uden den store tilslutning fra andre brugere, så vi går ikke videre med dit forslag i denne omgang, men tak for dit input, du er altid velkommen til at skrive igen en anden gang du har et forslag til en forbedring eller ny funktion.

mvh Tabita
Forslag af 🔒 (55.9k points)