forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Godkendelse af timer ud fra projekt

0
Det vil være en stor forbedring om man kunne godkende medarbejdernes timer på baggrund af et projekt. I dag er det kun muligt at godkende ud fra en medarbejder. I en konsulentvirksomhed som vores, er de faktureringsansvarlige ikke ansvarlige for medarbejderne, men for projekterne. Derfor giver det ikke nogen mening at godkende alle medarbejderens timer. I stedet er man interesseret i blot at godkende de timer der er registeret på et projekt.
spurgt 3 Jan, 2011 i Forslag » e-conomic generelt af Jens-Jacob (200 points)

4 Svar

Denne funktion er stadig meget savnet......

Vh
Jens-Jacob
besvaret 2 Mar, 2011 Forslag af Jens-Jacob (200 points)
Hej Jens,

Jeg er bange for at du må væbne dig med tålmodighed et stykke tid endnu. Vi laver et stint på projektstyring som vi lige har lavet på lager. Det er desværre nogle måneder ude i fremtiden. Men dit forslag er noteret og vil blive evalueret. Vi vender tilbage...

 

Kim Sneum Madsen

Online regnskabsprogram
 

besvaret 2 Mar, 2011 Forslag af kimsneummadsen (24,020 points)
Hvad er udsigterne omkring dette emne? Kommer det I en af jeres markedspakker? Jeg syntes at have læst at en forbedring af projektmodulet er forestående. Her håber jeg meget på at man nu kan godkende et projekts timer på tværs af medarbejdere mv.
besvaret 7 Nov, 2011 Forslag af Jens-Jacob (200 points)


Hej Jens,

Først, tak fordi du følger op til os, når vi ikke er så gode  til at følge op til dig

Som nævnt tidligere har vi netop lavet en omgang projektstyring. Dit forslag er desværre ikke en af dem, som vi har valgt at gå videre med i første omgang. Tag dog gerne et smut forbi bloggen - http://blog.e-conomic.dk/ og se hvad vi har kommet ud med.

Vi har været i tvivl hvor mange brugere der har ønsket dette, og derfor prioriteret andre forslag højere. Måske, måske ikke var det dette den rigtige beslutning. Vi er jo altid interesseret i at høre, hvor mange der netop har brug for dette.

mvh

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 17 Nov, 2011 Forslag af Steffen E (151,510 points)
i gang× 5
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”