Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ny Smar-inbox aflæsning af bilag

0

OVERSIGT

Den "gamle" oversigt var mere overskuelig, hvor man kunne se lidt af bilaget.

 

SKÆRMBILLEDE

Billedet af bilag i det nye smart-inbox er i alt fald ikke blevet smartere - tværtimod ;-(

Billedet er blevet meget utydeligt.

Når man vil forstørre billedet, så bliver det "lille" igen, så snart man fjerne muse-markøren.

På mange fakturaer er FIK-koden skrevet i bunden af faktura – og der står sidetal, så det er svært af aflæse.

PERIODISERING

Der er så rart, at det felt er kommet på i smart-inbox - synes bare ikke rigtig det virker - jeg får næsten altid en fejlkode.

i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

hej Rikke

Tak for din feedback.

Den nye Smart inbox har fået en hård medfart af vores brugere og det skyldes nok i høj grad at vi ikke har været gode nok til at informere om hvordan den anvendes mest optimalt, det er vi selvfølgelig virkelig kede af.

Overblikket er det lige så godt som i det gamle layout, når lige man kender tricket. Før kunne man også kun se et bilag af gangen og man gik videre til næste bilag ved at trykke "pil ned". Nu skal du blot trykke dig ind på første bilag og derefter bladre igennem listen med "pil højre" eller "pil venstre" alt efter om du vil gå op eller ned på listen. Prøv engang - jeg er sikker på at det vil genskabe det overblik du har savnet.

Vedrørende skærmbilledet kan jeg godt se at det kan være en udfordring hvis man arbejder på en lille skærm og vi har også fået lignede feedback fra andre så det er noget vi overvejer hvordan vi bedst kan ændret så alle bliver glade :)
Et trick du kan bruge i mellemtiden ang. zoom er at holde musen på dokumentet og navigere i felterne med tabulatoren.

Din kritik af periodisering er helt på sin plads, vi lægger os fladt ned og indrømmer, at det ikke virker i smart inbox på nuværende tidspunkt.  Der arbejdes på at få det fixes. Indtil da undskylder vi ulejligheden.

Jeg håber at de fifs du har fået her kan gøre dig en smule gladere for at bruge Smart Inbox. Jeg vil også anbefale at du deltager i onlinekurset igen, så du kan få vist den mest optimale måde at anvende Smart Inbox på efter layout ændringerne.
Forslag af 🔒 (55.9k points)