Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




omdanne faktura til ordre igen

+2
Hej,

Jeg mangler en knap i fakturakladden til at omdanne til ordre.

Hvis man ved en fejl har oprettet en ordre i fakturakladden, eller har omdannet en ordre eller tilbud til faktura kan man ikke udskrive følgesedler på ordren.

Man kan ikke omdanne fakturaen til ordre eller tilbud igen uden at oprette en ny.

 

Jeg har efterhånden brugt mange timer på at taste ordrer eller tilbud ind flere gange fordi det er oprettet i den forkerte kladde.

 

håber det kan fixes-

 

Vh Steffen,

K2 Komposit ApS
i Forslag » Andet af (620 points)

2 Svar

hej Steffen

Tak for dit feedback.

Jeg kan se at du anvender lagerstyring  - i det tilfælde kan du godt fortryde din konvertering til faktura hvis du har lavet ordren først - så sletter du bare fakturakladden og så kan du udskrive følgesedlen før du igen konverterer til faktura :)

Jeg vil gerne lade dit forslag ligge i et par uger mere for at se om andre brugere har samme ønske som dig om at kunne konvertere "baglæns" i arbejdsflowet, inden jeg kaster ressourcer efter dit forslag :)

Rigtig god weekend.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
hej igen Steffen

Dit forslag har nu ligget på forum i godt en måned uden den store tilslutning fra andre brugere, derfor går vi ikke videre med det i denne omgang.

Rigtig god weekend.

mvh Tabita
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Bare for en god ordensskyld, så har jeg altså tidligere skrevet et indlæg med samme ønske.
hej Helge

2 brugeres ønske er desværre heller ikke nok til at vi udvikler en ny funktion :) Når vi tager stilling til hvad vores ressourcer skal bruges til så må vi overveje hvormange af vores 150.000 brugere der vil få glade af det i deres hverdag, så får at vi kan udvikle det kræver det en forholdsvis stor tilslutning til forslaget.

mvh Tabita
Hej, det problem står vi med mindst en gang om ugen. Vi har ikke brug for lagerstyrings modul, men hvis man kunne omdanne igangværende faktura tilbage til ordre, som man kom til at konvertere for hurtigt, vil det være fantastisk. Det giver faktisk heller ikke mening at man ikke kan fortryde den handling.

På forhånd tak.
hej Irina

Det er ærgerligt at I så ofte konverterer en ordre til en faktura ved en fejl. Mit forslag til en løsning på dette er at I altid sender eller registrere jeres ordre som sendt,

Når I så kommer til at til at konvertere for tidligt kan I gå i arkiv og kopiere ordren så den igen kan dannes til en faktura når I er klar - eneste minus er at ordren får et nyt ordrenummer.

 

mvh Tabita
Hej,

Tak for svar. Ja,den funktion bruger vi, ved at kopiere ordren. Men det er så der problemet opstå med den nye ordre nr., da vores kunder har allerede fået oplyst nr. så er det ret svært at få det hele ændret, da vi har flere dokumenter som hænger sammen med ordre nr. Håber I kan finde en løsning på det.

God aften
hej igen

 

Jeg vil foreslå at du skriver det oprindelige ordrenummer i tekstfeltet på fakturaen :)

 

god aften

Tabita