Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Udspecificering af salg på varenumre

+2
Jeg er ny bruger i e-conomic og er generelt henrykt.

Men... Jeg har et problem med at fremsøge salg på et varenummer.

Jeg skal kunne afstemme salg af et bestemt varenummer hvor jeg gerne skulle kunne slå varenummeret op og se hvornår salget er foregået, til hvem og på hvilket fakturanummer.

I mit tilfælde drejer det sig om en bestemt vare jeg skal kunne matche op mod et registreringsnummer (biler) som skrives i "overskriftsfeltet" på hver faktura.

Jeg skal kunne finde en bil frem, som varenummeret er solgt til.

Jeg mangler at man under punktet "Rapporter" - "Omsætningsstatistik" kan få en liste frem med alt salg, når man søger på et varenummer. Ikke kun antal solgte, eller total salg (i kr.) pr. kunde.

Det er et meget stort ønske som jeg håber I vil tage til efterretning.

Jeg venter spændt på svar ;-).

Med venlig hilsen Rikke Albrechtsen
i Forslag » Andet af (160 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

hej Rikke

Tak for dit input og det er dejligt at høre at du generelt er glad for at bruge e-conomic.

Bare for at være sikker på at jeg forstår din udfordring, kan jeg så få dig til at bekræfte at det du ønsker dig er at man i Omsætningsstatistikken kan få vist fakturanumrene når man trækker en statistik for et bestemt varenummer?

I så fald er det allerede et ønske som vi har til overvejelse :)
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita TopGun

Det er lige netop det jeg ønsker :-). Bare forklaret lidt bedre end jeg selv gjorde ;-).

Dejligt at høre at der er til overvejelse. Så håber jeg bare at i overvejer hurtigt så jeg kan begynde at bruge det :-)

Mvh Rikke
hej igen

Din forespørgsel er med på listen til mulige forbedringer til næste feature sprint i september - så det vil muligvis blive lavet der, hvis det ikke er alt for teknisk svært :)

Lad os krydse fingre for det, for mange brugere har samme ønske som dig :)

 

varme sommerhilsner fra Tabita
Hej Rikke

Vi har nu haft dit forslag liggende åbent siden 6. august og da det ikke ser ud til, at andre kunder har ønsker om dette, må vi desværre afvise det.

Det du evt. kan gøre er at eksportere fakturalinjerne for på den måde at se salget pr. vare.

Det gør du ved at gå til det orange tandhjul og alle indstillinger og til venstre under eksporter data. I næste billede vælger du Download lister enkeltvis og klikker Send og i næste billede vælger du fakturalinjer.csv, så vil det komme til excel og her kan du så filtrere på varenr. og se salget den vej.

Håber du kan bruge denne løsning

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)