forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Markering af faktura når de er sendt til inkasso

0
Vi har mange debitor som får månedsfaktura - og vi har dermed rigtig mange faktura. Da vores debitorer typisk har en 3 årig kontrakt, så kan en debitor sagtens have en eller flere faktura ved inkasso, selvom vi skal lave nye faktura senere, og vi kan derfor ikke spærre debitor.

Jeg mangler derfor overblikket allerede i skærmbilledet med åbne faktura under kunder, så jeg kan se, hvilke faktura der er sendt til inkasso og hvilke der ikke er - altså blot et sted man kan sætte et flueben eller skrive en bemærkning ud for den enkelte faktura.
spurgt 30 Jul i Forslag » e-conomic generelt af Lone Hammer (250 points)

1 Svar

Hej Lone,

Mange tak for dit forslag. :-)

Jeg kan godt se at det ville være fint med en mulighed for at lægge noter på åbne bilag, men samtidig er det begrænset hvor mange der ville kunne gøre brug af det. Jeg vil selvfølgelig nævne til vores næste udviklermøde hvor vi kan se på det, og følge med her i forslaget, med hvor mange der ønsker dette. :-)

Det kan selvfølgelig være lidt svært at kunne finde de rigtige fakturaer når i bogføre på ovenstående måde, men måske i til det generelle inkasso overblik kan overveje nogle af vores partnere der tilbyder flere inkasso muligheder, se her: https://www.e-conomic.dk/apps/inkasso

Løsningen i e-conomic vil vi tage et kig på, og vende tilbage når det er blevet vurderet. :-)

Igen, tak for forslaget. :-)

Venlig hilsen/Best regards

 

Tobias Pinndal

Forum Expert, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 30 Jul Forslag af TobiasPinndal (4,200 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”