Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Vend faktura fra debitorkontokort

0
Det er til tider lidt fustrerende, at adgangen til at vende en faktura kun findes via arkiv funktionen.

Når jeg finder en faktura, der skal vendes forgår det oftest via debitorkontokort funktionen. Herefter skal jeg så kopiere fakturanummeret ind til arkiv funktion, søge efter fakturaen og derinde vælge vend.

Her ville det være lettere hvis vend fremgik af debitorkontokort.

Ps.
Der er selvfølgelig et problem i at debitorkontokortet ligger i en popup, mens vend funktionen normalt aktivere en faktura i det fulde vindue.
i Forslag » Andet af (320 points)

1 Svar

Det her er netop et eksemple på en af de ting, som vil blive forbedret, når vi omlægger hele salgs- og fakturadelen af e-conomic, til den nye grafiske brugerflade som vi arbejder på.  Vi arbejder på, at lave en stærkere og nemmere binding mellem relateret data, således at man nemt kan klikke sig fra et vindue til relateret information. Har men f.eks. et fakturanummer, så bør fakturavinduet kun være et klik væk, og på fakturavinduet vil der naturligvis være en funktion til at vende den/lave en kreditnota.

Jeg kan dog ikke sige noget om, præcist hvornår salgs- og fakturadelen kommer på den nye grænseflade, men det er planlagt til at være i løbet af 2011.
Forslag af (1.0k points)