forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Vores reference / Initialer på medarbejder som taster ordren

+1

Hej,

Kunne det være muligt at få ændret feltet "øvrig reference" til feltet "vores reference". Vi har et behov for at kunne se hvilken medarbejder, som indtaster ordren uden at skulle gå ind på selve ordren. 

Vi ønsker at det er muligt at se initialerne på den medarbejder, der har tastet ordren ude under ordre oversigten. Se venligt vedhæftet billede. 

Pft. 

spurgt 26 Jul i Forslag » e-conomic generelt af MFD (170 points)
status opdateret 30 Jul af TobiasPinndal

2 Svar

Hej og mange tak for dit forslag. :-)

Dette kan godt overvejes, men vi skal hele tiden tage stilling til om der så kommer for meget information og derfor gør det mindre overskueligt end mere overskueligt. Vil selvfølgelig prøve at nævne det, men indtil nu har du også mulighed for at gå under det orange tandhjul - alle indstillinger - eksporter data - lister enkeltvis - send - vælge ordrer - her kan du så i excel se alle linjerne med vores ref. :-)

 Håber dette kan være en hjælp for nu. :-)


Venlig hilsen/Best regards

 

Tobias Pinndal

Forum Expert, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 26 Jul Forslag af TobiasPinndal (3,760 points)
Hov hov - Jeg tilslutter mig Finn :-) - vi bruger øvrige ref til Rekv.nr feks.

 

mvh

Dorte L
Hej Tobias,

Men den mulighed afhjælper jo ikke tidspildet, her er vi bare nød til at køre en oversigt hele tiden. Vi er jo interesseret i hurtigt at kunne lokalisere hvem, som har haft den første dialog/berøring med ordren når vi har en kunde i tlf..

Men vi må afvente, God dag.

Hilsen
Mark
besvaret 26 Jul Forslag af MFD (170 points)
Pas nu på

"Øvrig reference" bliver brugt til mange andre fornuftige ting.

mvh
Finn
e-consultic.dk
Hej Finn,

Jeg siger jo ikke den skal fjernes for alle.
Men jeg påpeger at vi i vores virksomhed sjældent bruger dette felt og slet ikke i ordre oversigten.

Så derfor kunne der godt være en lidt mere fleksibel tilgang til oversigten, der er jo ingen grund til at det felt skal være statisk og ikke kunne udskiftes.

Er godt klar over at det selvfølgelig kræver tid at ændre funktionen, men vi bruger jo systemet forskelligt og for os har dette felt ingen relevans.
Hej igen Mark og Finn,

Min løsning var blot en midlertidig mulighed for en oversigt, som kan bruges.

Jeg vil give helt ret i at det ville være bedre med overblikket inde i kassekladden og derfor vil det blive taget videre til udviklerne for at se om de kan løse det.

Ønsket om forskellige visninger er altid individuelt og derfor vil vi heller ikke fjerne en etableret ting som øvrige ref. fremfor noget andet, så der er ingen grund til at være bekymret der.

I stedet er tanken nærmere at kunne vise flere relevante ting i oversigten for eksempelvis faktura, men at gøre det brugerdefineret eller kladdedefineret, så man selv kan til og fravælge de mest væsentlige ting. :-)

Vi har Sprint of WOW inden for et par måneder, hvor vi udvikler på kundeforslag. Her vil jeg prøve at tage denne løsning med, og alt afhængig af ønsker og prioritering ift. kunders ønsker og tid, kan vi håbe på denne ændring.

Mange tak for jeres inputs.
overvejes× 132
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”