Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Åbne debitor fakturaer i forskellige valutaer

+3
I menu punktet "salg" -> "kunder" er det kun muligt at se alle eller åbne fakturaer på en kunde med en valuta af gangen. Da vi har kunder hvortil vi fakturerer i flere forskellige valutaer, vil det være smart, hvis man kunne se alle fakturaer (både i menu alle og kun åbne) i alle valutaer på samme tid. Dvs. det kunne være smart at vælge "alle" i valuta.

Vi er flere gange blevet "snydt" når vi har kigget på en kunde, da vi ikke var opmærksomt på, at der var faktureret i flere forskellige valutaer, og derfor fik et ikke korrekt overblik over udstedte eller kun åbne fakturaer på kunden.
i Forslag » Andet af (270 points)

2 Svar

Hej og tak for dit indlæg.

Jeg skal lige høre lidt nærmere omkring, hvorfor du har brug for at lægge flere forskellige slags valutaer sammen på en kunde ? Tænker du på at der skulle være en total på siden pr. valuta eller noget helt andet ? Ser frem til at høre lidt nærmere fra dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Jeg ønsker som sådan ikke at de bliver lagt sammen. Jeg ønsker blot visuelt at kunne se alle fakturaer i alle valutaer på samme tid (skærmbillede). Specielt er vi blevet "snydt" et par gange, når vi lige har kigget på en kundes åbne fakturaer.
Forslag af (270 points)