Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Live ændring af Rabat, priser, og oprætning af varer.

0
Hej Economics.

Vi bruger rigtigt meget tid på at lave tilbud og ordrer nogle gange, fordi vinduet skal 'Reloade' hver gang man opretter en ny vare, eller om man skal ind at lave en rabat til alle 50 varene..

Har i nogle gange tænkt jer at lave det live/instant som i nogle andre bogholdsprogrammer?

Forstår i hvad jeg mener?

 

Tak
i Forslag » Andet af
opdateret af 🔒

1 Svar

hej David

Tak fordi du har taget dig tid til at skrive feedback til os.

Jeg er dog i tvivl om hvad du mener med at opdateringer sakl laves live for i princippet er alt live :)

Kan du komme med et specifikt eksempel på det du oplever? Så kan jeg måske bedre forstå hvad det er du ønsker der skal ske.

Lad mig høre fra dig.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej Tabita

Ja jeg skal prøve at forklare det bedre.

 

Hvis jeg laver en ordre med 50 varer. Efter at jeg har lavet en ordre skal jeg måske ændre prisen eller sætte rabatter på.

Nu skal jeg til at åbne hver enkelte vare og indsætte rabatter på.

1)Trykke på en enkelt vare,

2)vinduet åbnes,

3)Indsætte rabatter

4)Vinduet lukkes

Nu kan jeg åbne næste vare og lave dette 50 gange.

Dette tager ikke så meget tid før du begynder at lave det flere 100 gange, så starter det virkeligt at blive irriterende.

I andre programmer så som NAV, er det muligt at indsætte rabatter uden noget vindue skal åbnes hvor hver vare, du går bare over til rabatfelted og skriver et nyt rabat tal ind og så er det ændret. Dette gør det meget hurtigt at indsætte rabatter/lave ændringer til mange varer. Også at oprætte varer hvis du kender varenummeret/Navn udenad.

 

Forstår du? :)
hej igen David

Ah ja det lyder som en træls arbejdsgang - og jeg kan bidrage med et lille tip.

Når du har redigeret den første linje og tilføjet rabatten kan du trykke på ctrl+pil ned så hopper du til næste fakturalinje.

Så vil det gå meget hurtigere selvom du stadig skal igennem 50 linjer :)

Lad mig høre hvad du synes om det tip.

God sommer fra Tabita