Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Husk BCC på ordrer

0
Hej e-conomic,

Hver gang jeg sender en ordrebekræftelse til mine kunder, vil jeg gerne have en specifik email adresse i BCC feltet. Kan i tilføje en funktion, en lille boks hvor man sætter flueben måske, der hedder husk BCC? Eller måske inde i indstillinger et felt hvor man kan vælge hvilket email adresse alle ordrer skal BCCs til?

Ser frem til at høre jeres løsning :-)

MVH

Calvin Webb
i Forslag » Andet af (160 points)

1 Svar

Under Salg/Opsætning/Kundeopsætning har du mulighed for at angive faste mail-modtagere.
Forslag af (26.5k points)
Hej Erik, tak for det. Hvad hvis jeg vil altid sende BCC på kun ordrer og tilbud? Findes der en måde man kan gøre det på?
Nej, så ser jeg kun 2 trælse muligheder:

1. Du indsætter modtageren, som jeg har foreslået, og sletter vedkommende hver gang du sender en faktura. Det vil gå galt på et eller andet tidspunkt.

2. Du lægger den pågældende ind som modtager af alle tilbud og ordrer på den enkelte kunde. Det er muligheder, der er kommet til for nylig. Men hvad så, hvis/når den pågældende modtager skal skiftes ud med en anden, og du f.eks. har 100 kunder. Det vil også være træls.

Så den eneste mulighed, jeg ser, er, at e-conomic indretter systemet således, at man under Kundeopsætningen kan tildele en modtager for Faktura/kreditnota, Ordre og Tilbud.
OK - kan man få e-conomic til at indrette systemet således?
Det må du spørge dem om!
OK jeg troede at det var herinde man skulle gøre det?
I dette forum spørger du i princippet andre brugere om den daglige anvendelse af systemet.

Har du et konkret forslag til ændringer, skal du nok henvende dig direkte til e-conomic eller afvente, at de blander sig i diskussionen.