Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




USmart Inbox fix

+2
Hvorfor kan man ikke inder inbox delen vælge Betalings type "Kun postering" som man kan andre steder i jeres system, det er jo totalt ligegyldigt at i laver nye tiltag hvis det fjerner muligheden for nemt at lave bogføringen? Jeg kan godt se at i tænker at man skal køre faktura igennem jeres system for at jeres system så selv skal sætte ting til betaling i banken, hvilket i og for sig er smart nok, men det er bare ikke den process der ønskes for det firma som jeg hjælper her....

 

Vil i holde mig opdateret på denne tråd når i får lavet mulighed for at vælge "kun postering" således at jeg kan aktivere og begynde at bruge jeres "Smart Inbox" app?

 

Mvh en skuffet kunde.
i Spørgsmål » Bilagshåndtering af (230 points)

1 Svar

hej "skuffede kunde"

Jeg kan godt forstå din ærgrelse over at du ikke kan benytte funktionen "kun postering" inde i Smart Inbox.

Det er bestemt ikke for at gøre livet sværere for dig at denne funktion ikke kan vælges i Smart Inbox, det skyldes ganske enkelt nogle tekniske udfordringer. Du kan læse min kollega Tobias' svar på samme spørgsmål her

Vi er klar over at det er et stort ønske, så som Tobias også skriver, vil vil stadig prioritere ønsket så det forhåbentlig bliver muligt i fremtiden at vælge "kun postering".

God weekend.

 

Spørgsmål af 🔒 (55.9k points)