Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Opgradering

0
Hjææælp

Giv mig min gamle indbakke tilbage igen.....

Jeg synes det er så træls at jeg ikke kan se bilagene og føre dem samtidigt med at jeg kan se indbakken, som før. Det tager så meget længere tid når jeg skal gå tilbage til indbakken hele tiden for at se hvad der ligger. Jeg jeg ved godt man kan bladre, men det giver mig ikke et overblik.

Det er ikke altid teksten angiver hvilket bilag det er og derfor bliver der meget klikken frem og tilbage.

Jeg håber virkelig I tager min og andres opfordring til jer hurtigst muligt. Det system som jeg ellers har været så glad for, har jeg slet ikke lyst til at arbejde med længere.

 

VH
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej og tak for dit indlæg

Vi har fået rigtig mange tilbagemeldinger om lige netop det problem med, at man ikke kan se det vedhæftede bilag mere når man holder musen over.

Det er noget vi bestemt vil tage op til vores næste workshop med vores udviklere i september måned og muligvis før.

Det er rigtig godt at du giver denne feedback, så mange tak for det. Det var ikke noget vi umiddelbart var opmærksomme på.

Jeg vedhæfter også herunder en anden Forum korrespondance der indeholder samme sag

Rigtig god weekend til dig

Andet indlæg fra Forum


Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)