Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ny ikke særlig smart inbox

+3
Jeg håber virkelig, at i hurtigst muligt vil sørge for, at man kan se sine bilag i jeres "Smart" inbox.

Det er en virkelig tidskrævende og uholdbar opdatering i har lavet, man skal trykke sig ind på, hver enkelt bilag for at se, hvilket der skal håndteres.

Vi kommer til at bruge utilfredsstillende meget tid på dette.

Derudover har i for nyligt introduceret flere sider på samme bilag, hvordan tænker i, at man  nu ved, hvilke, der skal sættes sammen, når man ikke kan se dem?

Hvor er det ærgerligt, at i ikke spørger jeres brugere til råds, før en sådan ændring.

Vh. Natasja Elm
i Spørgsmål » Andet af (200 points)

2 Svar

Jeg er fuldstændig enig -  Det er da et tilbageskridt af dimensioner.   Det vil i den grad besværliggøre det administrative arbejde, hvor endelig godkender ikke er bogholder

 

Vil godt nok foreslå, at man får mulighed for at vælge den gamle inbox, indtil den nye "smart" -inbox kommer til fungere
Spørgsmål af (640 points)

Hej Natasja

Tak for dit indlæg.

Vi har fået rigtig mange tilbagemeldinger om lige netop det problem med, at man ikke kan se det vedhæftede bilag mere når man holder musen over.

Det er noget vi bestemt vil tage op til vores næste workshop med vores udviklere i september måned og muligvis før.

Det er rigtig godt at du giver denne feedback, så mange tak for det. Det var ikke noget vi umiddelbart var opmærksomme på.

Jeg vedhæfter også herunder en anden Forum korrespondance der indeholder samme sag

Rigtig god weekend til dig

Indlæg


Hilsen Susan Jensen
Spørgsmål af 🔒 (38.5k points)
Hej Susan,

Dit svar er virkelig ikke særlig relevant ift. den problemstilling jeg nævner.

Nu, hvor jeg har arbejdet med jeres opdatering en uges tid, kan jeg sige, at vi sidder fuldstændig fast i langsom upload af bilag, dårlig indlæsning af fakturaerne, manglende overblik og så mange fejl i systemet, at man må undres.

Jeg tænker, at jeg muligvis ikke er den eneste bruger, der sidder på tærsklen til sommerferie og er pænt frustreret - i burde have løst disse issues inden lanceringen og i værste fald med det samme brugerne meldte ind. I har jo fået rigtig mange dårlige tilbagemeldinger på jeres system.

Det må kunne gøres bedre!

VH Natasja Elm
Hej igen Natasja

Som nævnt er vi allerede opmærksomme på udfordringerne med vores Smart inbox. Der er oprettet tickets til vores teknik og vi håber på det meget snart er løst.