Brug af alle dynamiske i email brødtekst

+2
Måske ikke helt faktura layout, men layout ved udsendelse af fakturaer.
I e-mailens brødtekst, kan kun benyttes visse dynamiske felter - man kan fx. ikke indsætte kundens adresse, postnr. og by osv.
Og heller ikke ATTENTIONPERSON.

Det ville være rart.
lukket med noten: https://forum.e-conomic.dk/9253/alternativ-tekster-i-mailen-der-sendes-med-faktura-ud-af-systemet
i Forslag » Salg af (210 points)
lukket af

2 Svar

Hej med jer.

Det er et fint forslag og jeg vil gerne pitche det til vores featuresprint i september så må vi se om det er en af de ting vi kan gennemføre der eller om det må forblive et ønske lidt længere.

Med venlig hilsen

Tabita Edith Lorenzen

Wow Hero & TopGun, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
Forslag af (20.2k points)
hej igen

Som du nok har opdaget fik vi ikke dit forslag gennemført i september, det er dog stadig med i vores overvejelser :)

Jeg kunne måske få dig til at uddybe dit behov for dynamiske felter i brødteksten.

Du nævner Attentionpersonen og det giver mening.

I hvilket tilfælde giver det mening for dig at have modtagers adresse, postnummer og by i brødteksten når du sender en faktura?

mvh Tabita

Med venlig hilsen

Tabita Edith Lorenzen

Wow Hero & TopGun, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
Forslag af (20.2k points)
Hej,

Jeg synes det er et rigtig godt forslag. Jeg ville ligeledes gerne have mulighed for at benytte [SamletBruttoBeløb], som dynamisk felt i brødteksten. Det virker ikke længere særligt professionelt, at kunden først skal klikke på den vedhæftede faktura for at se beløbet. (Slet ikke hvis man benytter betalingslink i brødteksten.)

Hvis alle felter var tilgængelige, ville det give mulighed for at danne nogle super flotte fakturamails. (I stedet for bare en kedelig mail med "Se vedhæftede faktura")