Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Brug af alle dynamiske i email brødtekst

+2
Måske ikke helt faktura layout, men layout ved udsendelse af fakturaer.
I e-mailens brødtekst, kan kun benyttes visse dynamiske felter - man kan fx. ikke indsætte kundens adresse, postnr. og by osv.
Og heller ikke ATTENTIONPERSON.

Det ville være rart.
lukket med noten: https://forum.e-conomic.dk/9253/alternativ-tekster-i-mailen-der-sendes-med-faktura-ud-af-systemet
i Forslag » Salg af (210 points)
lukket af 🔒

2 Svar

Hej med jer.

Det er et fint forslag og jeg vil gerne pitche det til vores featuresprint i september så må vi se om det er en af de ting vi kan gennemføre der eller om det må forblive et ønske lidt længere.
Forslag af 🔒 (55.9k points)
hej igen

Som du nok har opdaget fik vi ikke dit forslag gennemført i september, det er dog stadig med i vores overvejelser :)

Jeg kunne måske få dig til at uddybe dit behov for dynamiske felter i brødteksten.

Du nævner Attentionpersonen og det giver mening.

I hvilket tilfælde giver det mening for dig at have modtagers adresse, postnummer og by i brødteksten når du sender en faktura?

mvh Tabita
Forslag af 🔒 (55.9k points)
Hej,

Jeg synes det er et rigtig godt forslag. Jeg ville ligeledes gerne have mulighed for at benytte [SamletBruttoBeløb], som dynamisk felt i brødteksten. Det virker ikke længere særligt professionelt, at kunden først skal klikke på den vedhæftede faktura for at se beløbet. (Slet ikke hvis man benytter betalingslink i brødteksten.)

Hvis alle felter var tilgængelige, ville det give mulighed for at danne nogle super flotte fakturamails. (I stedet for bare en kedelig mail med "Se vedhæftede faktura")