Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bilag på ordre - lad os få den gamle feature tilbage med vis bilag

+2
Vi har blandt andet et automatisk integration der opretter ordre i e-conomic og smider et bilag på hver ordre.

Tidligere har man kunne se dette bilag bare ved at trykke på bilags navnet - men nu kan man kun slette.

 

Det har haft 2 funktioner:

1. Hvis man skulle oprette en ny ordre var det hurtigt at hente bilaget ned og vedhæfte til en ny ordre

2. Hvis man skulle gennemse bilaget eller hente noget information ud af det til ordren, så var det hurtig klaret denne vej.

 

Jeg er godt bekendt med vi kan tage "vis ordre" og se det den vej.

Men skal man bruge bilaget så skal du ud i noget hekseri for at klippe det ud du skal bruge.

Derudover har vi en masse betingelser der følger med hver ordre så de første 3siders bilag er udelukkende betingelser. Dermed er mit bilag nede på side 4 eller 5 altid.

 

Ved en ordre - ingen problem. Men det er pænt irriterende med en masse bilag.

 

Long story short : giv os muligheden for at se bilaget bare ved at trykke på bilaget tlbage
i Forslag » Andet af (190 points)

1 Svar

Hej Dennis

Tak for dit indlæg

Vi har fået rigtig mange tilbagemeldinger om lige netop det problem med, at man ikke kan se det vedhæftede bilag mere når man holder musen over.

Det er noget vi bestemt vil tage op til vores næste workshop med vores udviklere i september måned og muligvis før.

Det er rigtig godt at du giver denne feedback, så mange tak for det. Det var ikke noget vi umiddelbart var opmærksomme på.

Jeg vedhæfter også herunder en anden Forum korrespondance der indeholder samme sag

Rigtig god weekend til dig

Link til indlæg


Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)