Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Indscanning af bilag via App - bedre scannings kvalitet

0
Det er en super smart ide at man blot kan holde telefonen over bilaget og skrive en note og upti så er bilaget afsendt..... Men jeg har lidt udfordringer også.

Jeg kunne godt ønske mig at kameraet bliver bedre. ( den bruger ikke telefonens kamera kvalitet ) Jeg oplever at de bilag jeg får ikke er særligt læsbare. Det giver jo en udfordring hvis bilaget er krøllet sammen og smidt væk.

Hvis man bruger den app der hedder Scanner for Me - så zoomer den selv og tilpasser bilaget til skærmen. Det giver en meget bedre indscanningskvalitet - og dermed større chance for at kunne læse den. Det er vigtigt at det er let for medarbejderen i marken at scanne sine bilag - men det skal også være i en kvalitet der kan bruges. "Jamen så brug den" kunne man sige - men netop det, at E-conomics app er  tilknyttet indscanning gør, at den er let at bruge - og det skal den være i en travl hverdag.
i Forslag » Andet af (240 points)

2 Svar

Hej Tina, 

Mange tak for dit indlæg. Jeg må indrømme, at det her område ikke lige er min stærke side, så jeg skal lige vende den med vores ansvarlige for apps. 

Jeg skriver derfor bare for at gøre dig opmærksom på, at jeg har læst dit indlæg, men jeg lige skal helt til bunds i det før jeg kan komme med et kvalificeret svar. 

Jeg vender tilbage smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej igen Tina,

Det er rigtigt at vi reducerer kvaliteten af billedet en smule. Det er for at kunne sende bilagene hurtigere og for at sikre, at telefonens ydeevne ikke bliver reduceret. Det er dog bestemt ikke meningen at reduktionen er så stor, at det går ud over læsbarheden.
Vi kommer i løbet af sensommeren/efteråret med opdateringer til appen så den selv tilpasser bilaget til skærmen, og gør billedet mere læsbart ved at justere belysning mv. Det skulle forhåbentlig gøre bilagene mere læsbare.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)