Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Knap til dags dato

0

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at der var en knap når man laver fakturaer til at opdatere fakturaen til dags dato uden at skulle ind i 2 undermenuer. Se billed 1, det kunne passende laves i det felt.

I har jo allerede knappen så det må være forholdsvist nemt at lave. Siger ikke IT-ekspertencheeky

 

Vi bruger Intempus til indrapportering af timer og så snart en ny sag oprettes sætter den, den dato på som fakturadato. Det er jo bare sjældent den dato den ryger ud af huset igen, så vi sidder og retter datoen i 100-200 fakturaer i ugen.

Aller fedest ville det være hvis man kunne gøre det når man bogfører og den gør en opmærksom på det alligevel. En "Opdaterer fakturadato til dags dato" knap hvor jeg har sat en rød cirkel på det sidste billede vil gøre lykke.

Bare et forslag der vil gøre livet noget lettere for mange af os der får dato ind via API

 

\\Torben

 

 

i Forslag » Andet af (420 points)
Dette kunne jeg virkelig også godt bruge.

Får ordrelinje ind via ordrestyring og faktura dato er derfor den dag jeg overfører fra ordrestyring til E-conomic, dette er så tit at fakturaen bliver sendt til kunden samme dag og derfor skal jeg også rette til D.D ved hver enkel faktura.

MVH

Stine

1 Svar

Hej Torben, 

Jeg kan sagtens følge dig. 

Jeg har en ide, der måske kan hjælpe dig. 
Hvis du stedet for at gå ind på faktura og bogfører, så kan du gøre det fra oversigten. Hvis du gør det, så får du denne mulighed: 

Her vil 'skift fakturadato' foreslå dd.

Du kan herfra ovenikøbet bogføre flere faktura, hvis du har flere, hvor datoen skal ændres. 

Hvordan kan det hjælpe dig? smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Ikke rigtig for så skal vi jo huske at gå tilbage og når vi ikke kan huske at tjekke datoen inden vi trykker bogfør og send, husker vi nok heller ikke at gå tilbage og bogføre dem derfralaugh

og når vi er 2 der laver fakturaer og sætter dem i mapper med bilag kan man ikke bogføre mere end en af gangenwink

Men i har jo allerede funktionen på det billede, så det må være simpelt at føje det til den anden skærm også?

Som udgangspunkt ville det være muligt at rykke funktionen ind på de enkelte faktura. Det skal jeg starte med at siges.

Når det er sagt, så siger du I får det ind via API. Hvad er behovet for at gå ind på fakturaen, hvis den allerede er oprettet? Oven i det, så retter i det på 100-200 faktura, så det ville da være lækkert at kunne gøre det af en omgang, ligesom man kan fra oversigten.
Hvis du gerne vil se, hvad der er på fakturaen, så kan udvide linjerne fra oversigten og se, hvad den indeholder uden at skulle gå ind på hver enkelt faktura.

Jeg ved godt jeg udfordrer din arbejdsgang lidt nu, og det ikke er for, at jeg skal fortælle dig, hvad der er bedst for dig, men en gang i mellem, så kan man finde andre måder at bruge systemet på.

Hvis det slet ikke vil virke for dig, så er det selvfølgelig helt fair. Omvendt vil jeg også forventningsafstemme omkring, at dette ikke er en af de mest efterspurgte forslag, så vi vil som udgangspunkt prioritere andre forbedringer først.

Fordi der ikke er priser på vores varer, de kommer fra mange forskellige grusgrave. de kører allesammen med forskellige priser.

Eller det skal omregnes fra tons priser til m3 priser.

Eller der er stavefejl i en chaufførs kommentarer.

Grundene er mange.

Nu siger du der ikke er stor efterspørgsel på det men brugeren Kevin J har da oprettet et lignende emne for under et døgn siden, hvor jeg og en anden allerede har kommenteret på det. https://forum.e-conomic.dk/29976/advarsel-faktureringsdato

 

Hej igen,

Det er helt fair, at en anden bruger også har ønsket dette. I og med der er flere brugere på det andet indlæg, så vil jeg tage videre fra det og markere det som overvejes på det andet indlæg. Det betyder, at vi har det i puljen over indlæg som vi overvejer frem mod september, hvor dedikerer to uger til jer brugeres ønsker. Mange tak for dit input :)

Jeg vil bare lige puste til ilden... Jeg har også skrevet i det andet indlæg...

Det er bare endnu mere aktuelt nu fordi vi helt har forladt dagsedler på papir så jeg generer 150-200 fakturakladder hver mandag. Dem kan vi ikke få ud af huset igen samme dag = vi retter rigtig mange datoer på en ugewink