Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bilagsnumrene laver "ballade" i kolonnen under oprettede posteringer.

0
Efter en opdatering er det ikke længere muligt at få det senest indtastede bilagsnummer til at stå øverst i kolonnen til venstre under allerede oprettede posteringer. I det nye posteringsvindue står bilagene hulter til bulter og kolonnen er ikke længere den gode hjælp, som det har været tiltænkt. Før opdateringen var det muligt at sortere sine bilag i denne kolonne - også selvom kladdeposteringerne var sorteret således, at det laveste bilags-nr. (ex. 100) stod øverst og det sidst og dermed højest (ex. 130) indtastede bilags-nr. stod nederst. Det må I gerne rette tilbage - arbejdet bliver nemmere når du i kladdeposteringerne kan sortere dine bilag numerisk fra lav til høj samtidig med at man i det nye posteringsvindue kan følge bilagsnumrene i kolonnen til venstre med det sidst indtastede bilag øverst.
i Forslag » Andet af (150 points)

1 Svar

Hej Karin, 

Jeg er ikke helt sikker på, hvilken opdatering du hentyder til, men jeg vil da gerne lige undersøge, hvad din udfordring. Jeg tænker du er inde i kassekladde og enten laver en ny postering eller redigerer en gammel. 

Herinde har du en sortering ude til venstre. Den sortering er enten efter oprettelses tidspunkt eller sortering i kassekladden. Hvis du prøver at æbdre sorteringen i kladden og lige tjekker, at din valgte sortering-metode er korrekt, så skulle det meget gerne virke. 

Spørg endelig, hvis der er noget. 
Rigtig god weekend smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)