Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Emailadresser på debitorer.

+4
Hej. Det er virkelig godt, at der nu er mulighed for at have flere forskellige mailadresser på en kunde, men kunne det ikke laves, så alle mailadresser står på samme fane, så man kan se dem alle på én gang, og ikke skal huske at der også kan stå mailadresser på en anden fane. Det ville gøre tingene meget mere overskuelige.
lukket
i Forslag » Andet af (4.0k points)
Hej igen

Jeg vil prøve at tage dette med til vores workshop med vores udviklere når sommeren er forbi. Både med hensyn til at samle mail adresser i samme fane og at få tilkoblet mail adresse til kontoudtog også

Rigtig god weekend

2 Svar

 
Bedste svar
Jeg har lige opdaget fanen med flere mailadresser, men mangler stadig en med kontoudtog, idet mange debitorer ønsker kontoudtog til en anden mailadresse end fakturamailen. Susanne
Forslag af (1.3k points)
valgt som bedste svar af
Rigtig god idé.
Hej igen

Jeg vil prøve at tage dette med til vores workshop med vores udviklere når sommeren er forbi. Både med hensyn til at samle mail adresser i samme fane og at få tilkoblet mail adresse til kontoudtog også

Rigtig god weekend

Hej Igen.

Ikke at jeg håber at sommeren snart er forbi, men vil du ikke skubbe på med det her punkt, nu har jeg lige igen fået en bredside af et stort boligselskab om at jeg stadig sender kontoudtogene forkert sted hen, og de har slettet dem alle sammen, hvorefter jeg SKAL (deres ord)  maile dem igen til den rigtige adresse. Det kan jo kun gøres manuelt, og der er bare SÅ mange udtog til dem.

God weekend.

Susanne

Jeg har samme problem med mailadresse til kontoudtog. Det ville være en kæmpe hjælp.
Hej Susanne

Jeg har nu sat det på listen til vores udviklere.

Du vil høre fra mig, når jeg ved noget mere

God dag til dig
Hej og tak for dit indlæg

Jeg vil lige lade det stå her i 14 dage, for at se andre kunders kommentarer til det

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)