Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Skattemæssige posteringer

+1
Jeg kunne rigtig godt tænke mig et tillægsmodul til administratorer, hvor man kunne vælge posteringstype skattemæssig postering og en rapport som kan udskrives ala samme "periode som året før + ÅTD".

I stedet for at have 2 aftale, hvor den ene kører med skattemæssige posteringer.

Mvh Anja
i Forslag » Andet af (480 points)
status opdateret af 🔒
Hej Anja

Det, synes jeg, lyder rigtigt fornuftigt.

mvh
Finn
e-consultic.dk

1 Svar

Hej Anja

Tak for dit indlæg.

Kan du uddybe lidt mere om, hvad det helt præcis er du ønsker ? Jeg tænker om det er fordi du laver de skattemæssige posteringer i et Holding selskab eller lignende og hellere vil lave de skattemæssige posteringer i samme aftale

Ser frem til at høre lidt mere

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej Susanne,

Jeg har flere selskaber, hvor der er store forskelle på de driftsøkonomiske og de skattemæssige poster, specielt på anlægssiden, men også selskaber der benytter sig af skattekreditordningen.

Jeg opretter pt 2 aftaler på de selskaber, hvor den ene kører med driftsøkonomiske tal og den anden med skattemæssige tal.

Det er for at holde det hele i een aftale, for at få et bedre overblik og mindske risikoen for fejl ved overførsel af tallene fra den ene aftale til den anden.

Mvh Anja
Hej igen Anja

Tak for mere forklaring. Jeg tænker om du evt. kunne bruge dimension, så du har 1 afdeling på de driftøkonomiske tal og 1 anden afdeling på de skattemæssige tal. Så kan du køre det i samme aftale, men det betyder så, at du ikke kan bruge momsopgørelsen.

Vi anbefaler dog, at hvis det er to forskellige CVR numre, at køre det i to forskellige aftaler