Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Import til kassekladden - mangler projekt nr. og omkostningsart

+5
Jeg importerer min EUR bank til kassekladden, og der skal projekt nr på samt omkostningsart. Men som jeg ser det kan jeg ikke sætte dette på, jeg kan kun påføre et konto nr. mv., og dermed får jeg ikke posteringerne ind på mine projekter.

Dvs. jeg skal tilrette alle poster efter importen med projekt nr og omkostningsart.

VH Lise
lukket
i Forslag » Andet af (200 points)
lukket af

2 Svar

 
Bedste svar
Hej Lise

Tak for dit indlæg.

Det giver rigtig god mening, det du foreslår, og da vi allerede nu kan sætte projeknr. på i vores smart inbox vil jeg tage dette med til vores udviklere.

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
valgt som bedste svar af
Enig.

Det virker lidt amatøraftigt, at så vigtigt et felt mangler både ved brug af superkladde og import til almindelig kassekladde.

Det kan kun gå for langsomt med at få det tilføjet. Det giver ingen mening, at man tilbyder en projektdel (endda mod en pris), der så ikke fungerer på alle planer.

Ser gerne en tidsplan for, hvornår det kan være implementeret.

 

Lars Hansson

Nordic Housing
NH Corporate
Hvor langt er I med udvikling af dette? Vi bruger mange ekstra timer på manuelt at påføre projektkoder....

Mvh
Heine

Hej Heine, 

Som tingene er nu, så er vi ikke i gang med at udvikle denne mulighed. 

Jeg kan sagtens se, hvorfor I gerne vil have denne mulighed, men vi får rigtig mange andre gode forslag og for nu har vi valgt at fokusere på andre forbedringer. Det betyder ikke, at det aldrig kommer til at ske, men det ærlige svar her er, at det ikke er en funktion I kan forvente bliver lavet, men vi er opmærksomme på jeres ønske.

Rigtig god dag smiley

Hej Lise,

Vi er i gang med at kigge på de forslag, som vi vil udviklet i dette kvartal. I den forbindelse er dit forslag desværre ikke en af dem vi kommer til at arbejde. Du skal dog have tak for at byde ind. Det er altid værdsat. Meget gerne stem på de forslag, der findes herinde: https://forum.e-conomic.dk/tag/overvejes. Vi er stadig i gang med at gå listen gennem, men det er herinde fra vi finder de forslag, som skaber mest værdi for alle. 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

 

Jeg giver fuldstændig Lise og Lars ret... Det er på ingen måde optimalt, at man har en "indlæs posteringer"-funktion, og så er et så vigtigt område som projekter FULDSTÆNDIG ignoreret..

I bryster jer af, at I kigger på, at antallet, der efterspørger funktioner er vigtig i jeres prioritering... Så synes jeg, at I selv skulle søge i jeres forum efter, hvor mange spørgsmål, som vedrører dette... Rigtig mange er lukket med henvisning til andre... Så hvis I lægger antallet sammen, så er der vist ved at være mange - og årrækken, hvor problemet er nævnt er også mange...

Jeg - og sikkert også Lise og Lars - har ikke tid til at gå ind og "like" forslag for at understøtte alle mulige gode initiativer - men en så basal funktion, som masse-indlæsning til kassekladde burde da omfatte jeres næstdyreste funktion, Projektstyring...

Mvh

Jørgen

Hej Jørgen og tak for dit input, 

Jeg forstår godt, at funktionen kunne skabe værdi. Det er slet ikke der udfordringen opstår. Udfordringen opstår på baggrund af, at vi får rigtig, rigtig mange inputs til, hvordan vi kan gøre det lidt bedre. Derfor er vi desværre nødt til at vælge dem, som kan skabe mest værdi for flest mulige. 

Vi er også helt med på, at projektmodulet nok er mindre anvendt end helt basale funktioner og derfor vil få mindre opmærksomhed. 
Derfor vil jeg også lige fremhæve de sidste tre ting vi har forbedret til projektstyring: 
Projekt og omkostningsnummer kan vælges direkte ved oprettelse af posteringer fra inbox'en.
Øvrig reference direkte på projektet som medtages på fakturaen.
Projektnummer vises i oversigten af kassekladden med direkte henvisning til projektkortet. 

Det er alt sammen indenfor mindre end et år. 
Grunden til jeg fremhæver disse er, at de lige præcis også omhandler projekt og er mere efterspurgte end muligheden for import. 
Derfor synes jeg kun det er fair, at vi tager de input, som gavner flest mulige. Det er ikke fordi import ikke giver mening. Jeg vil dog ud fra min bedste vurdering sige, at de andre forslag kommer flere til gode, hvilket gør, at jeg står på mål for beslutningen om at gå efter dem og jeg er glad for, at vi kunne løse de her udfordringer.

Jeg vil slet ikke afvise, at vi I fremtiden vil kigge mod import, men er hele tiden en løbende vurdering og ethvert valg er desværre også et fravalg. Vi kan ikke nå det hele.

Jeg forstår helt sikkert din frustration og frustrationen fra mange af de brugere, hvis forslag ikke er blevet implementeret, men jeg håber omvendt på, at dem vi så får implementeret skaber mest mulig værdi.

Rigtig god dag smiley