Hej Jørgen og tak for dit input,
Jeg forstår godt, at funktionen kunne skabe værdi. Det er slet ikke der udfordringen opstår. Udfordringen opstår på baggrund af, at vi får rigtig, rigtig mange inputs til, hvordan vi kan gøre det lidt bedre. Derfor er vi desværre nødt til at vælge dem, som kan skabe mest værdi for flest mulige.
Vi er også helt med på, at projektmodulet nok er mindre anvendt end helt basale funktioner og derfor vil få mindre opmærksomhed.
Derfor vil jeg også lige fremhæve de sidste tre ting vi har forbedret til projektstyring:
Projekt og omkostningsnummer kan vælges direkte ved oprettelse af posteringer fra inbox'en.
Øvrig reference direkte på projektet som medtages på fakturaen.
Projektnummer vises i oversigten af kassekladden med direkte henvisning til projektkortet.
Det er alt sammen indenfor mindre end et år.
Grunden til jeg fremhæver disse er, at de lige præcis også omhandler projekt og er mere efterspurgte end muligheden for import.
Derfor synes jeg kun det er fair, at vi tager de input, som gavner flest mulige. Det er ikke fordi import ikke giver mening. Jeg vil dog ud fra min bedste vurdering sige, at de andre forslag kommer flere til gode, hvilket gør, at jeg står på mål for beslutningen om at gå efter dem og jeg er glad for, at vi kunne løse de her udfordringer.
Jeg vil slet ikke afvise, at vi I fremtiden vil kigge mod import, men er hele tiden en løbende vurdering og ethvert valg er desværre også et fravalg. Vi kan ikke nå det hele.
Jeg forstår helt sikkert din frustration og frustrationen fra mange af de brugere, hvis forslag ikke er blevet implementeret, men jeg håber omvendt på, at dem vi så får implementeret skaber mest mulig værdi.
Rigtig god dag