forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

God kundeservice

+2
Hvis man har haft en chat med en supporter og der findes en fejl eller uhensigtsmæssighed i systemet, så ville det klæde jer at når man spørger om det kan komme på "retteliste/ønskelisten" at man så ikke bare bliver henvist hertil og skal bruger yderligere tid på at oprette en ekstra profil.
spurgt 11 Jun i Forslag » e-conomic generelt af LindaKristiansen (240 points)

1 Svar

Hej Linda

Tak for dit indlæg.

Først og fremmest vil jeg sige, at hvis du har fået og vide, at du skal indrapportere fejl i systemet her på Forum er det bestemt en misforståelse. Selvfølgelig skal fejl tages med supporten og løses med dem og vores tekniske afdeling i fælleskab.

Ellers vil jeg ønske dig en rigtig god weekend

Venlig hilsen/Best regards

 

Susan Jensen

WOW Hero, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

besvaret 14 Jun Forslag af Susan Jensen (13,660 points)
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”