Hej igen Emma,
Så det handler i bund og grund om historik for en kunde på en bestemt vare - er det rigtigt forstået?
Hvis du gerne vil det, så vil jeg lige høre om de ordre eller faktura du henviser til er igangværende eller allerede bogført? Hvis du kan finde dem under faktura eller ordre, så kan du bruge avanceret søgning (Forstørrelsesglasset med det blå plus) - hvis de ikke er her, så vil det bedste bud være arkivet.
Alternativt kan du trække en omsætningsstatisik hvor du søger kunden og varen frem. Den vil så vise dig antal og omsætning, så du kan regne ud, hvad den gennemsnitlige pris er. Hvis prisen varierer, så kan evt. datoafgræsne, så gamle priser ikke kommer med.
Hvis prisen svinger ofte, så kan denne fremgangsmåde blive usikker, da den kigger på alle de varer, som er solgt til denne kunde i den givne periode.
Jeg er klar over du ønsker en ny måde at lave den form for søgning på. I hvert fald hvis de allerede er bogført. Jeg kan sagtens se ideen i det, men som det er i dag vil det kræve en ret stor forbedring at skulle åbne op for hele den du ønsker her.
Derfor er jeg nødt til at vurdere, hvor mange brugere, der ønsker dette kontra andre forslag vi har fået og her har andre forslag fået større opbakning, hvilket betyder vi vil fokusere på dem i første omgang.
Spørg endelig, hvis der skulle være noget.
Du skal dog have tak for dit input og en rigtig god dag