forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Mangelfuld modtagelse af fakturaen elektronisk / EAN

0
Jeg har generelt problemer med, ikke at modtage fakturaer som leverandører sender via ean.

Generelt mangler jeg fakturaer og har ikke mulighed for at se efter dem i "uønsket post" eller lignende . Det er utilfredsstillende at jeg skal bruge tid til at chatte og medarbejderen skal ind og lede "et eller andet sted" ,som jeg åbenbar ikke må se, også selvom det er mit økonomisystem det handler om!

Alternativt, skal jeg ringe til leverandøren og bede dem fremsende påny, også selvom de har fremsendt korret, irriterende.

Dernæst skal man huske at tjekke bogføringsdatoen. den ligge ofte en dag før fakturadatoen, dette har jeg gjort opmærksom, men kan se, at det stadig er et problem, så det er faktisk bøvlet, at man ikke kan regne med, at det der står i bogføringsoplysningerne, faktisk også er rigtigt, dvs. at kontoudtoget fra leverandøren ikke datomæssigt / og afstemningsmæssigt er identisk med kontokortet.

 

Hilsen

Dorthe
spurgt 7 Jun i Spørgsmål » e-conomic generelt af Dorthe Skipper (370 points)

1 Svar

Hej Dorte, 

Det lyder meget mystisk. Udfordringen med datoen, som ikke passer, er inde for de sidste blevet løst. Hvornår har du sidst oplevet det?

I forhold til EAN-faktura, der ikke modtages, så er det ikke noget jeg har hørt om før. Kan jeg lokke dig til at komme med konkrete eksempler, hvor dette sker? Du må meget gerne ringe direkte til os på 88 20 48 40, så du kan tage eksemplet med en af mine kollegaer. Det må meget gerne være et nyt og konkret eksempel, så vi kan dykke ned i det. 

Jeg ser frem til at høre fra dig smiley


Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 7 Jun Spørgsmål af Jesper Mieritz (86,490 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”