Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mangelfuld modtagelse af fakturaen elektronisk / EAN

0
Jeg har generelt problemer med, ikke at modtage fakturaer som leverandører sender via ean.

Generelt mangler jeg fakturaer og har ikke mulighed for at se efter dem i "uønsket post" eller lignende . Det er utilfredsstillende at jeg skal bruge tid til at chatte og medarbejderen skal ind og lede "et eller andet sted" ,som jeg åbenbar ikke må se, også selvom det er mit økonomisystem det handler om!

Alternativt, skal jeg ringe til leverandøren og bede dem fremsende påny, også selvom de har fremsendt korret, irriterende.

Dernæst skal man huske at tjekke bogføringsdatoen. den ligge ofte en dag før fakturadatoen, dette har jeg gjort opmærksom, men kan se, at det stadig er et problem, så det er faktisk bøvlet, at man ikke kan regne med, at det der står i bogføringsoplysningerne, faktisk også er rigtigt, dvs. at kontoudtoget fra leverandøren ikke datomæssigt / og afstemningsmæssigt er identisk med kontokortet.

 

Hilsen

Dorthe
i Spørgsmål » Andet af (470 points)

1 Svar

Hej Dorte, 

Det lyder meget mystisk. Udfordringen med datoen, som ikke passer, er inde for de sidste blevet løst. Hvornår har du sidst oplevet det?

I forhold til EAN-faktura, der ikke modtages, så er det ikke noget jeg har hørt om før. Kan jeg lokke dig til at komme med konkrete eksempler, hvor dette sker? Du må meget gerne ringe direkte til os på 88 20 48 40, så du kan tage eksemplet med en af mine kollegaer. Det må meget gerne være et nyt og konkret eksempel, så vi kan dykke ned i det. 

Jeg ser frem til at høre fra dig smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)