Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tilbud og ordre

+1
Jeg savner virkelig at man under hver kunde, kan gå ind og se hvilke tilbud man har lavet mm. Så man ikke skal ind i arkiv og lede men at man kan se dem under hver kunde, ligesom man kan se alle faktura, kreditnota og indbetalinger. Dog skal det ikke ligge sammen med dette men bare i en fane for sig, med mulighed for kopiering. Det kunne virkelig være en rigtig stor hjælp, da vi sender utroligt mange tilbud ud lige nu, men vi bruger ikke e-conomic til det, da det er for tidskrævende og uoverskueligt. Den del kunne sagtens blive meget bedre.

Ydermere kunne jeg godt bruge muligheden for at ændre lidt i fakturatekstens layout, såsom fed, understregning mv., da vi laver tilbud med meget tekst og ikke bare fra et varelager. Det vil gøre faktura teksten meget mere overskuelig for kunden. Noget tekstbehandling, helt ligesom jeg kan her hvor jeg skriver dette indlæg.

Med håb om det bliver implementeret snarest.
i Forslag » Andet af (270 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag, 

Jeg kan sagtens følge den første den med at se tilbud og ordre nemmere.
Du beskriver allerede lidt, hvordan du tænker det skal virke, men kan jeg lokke dig til at uddybe, hvorhenne i programmet det skal placeres, hvordan man søger det frem mm. Jeg vil meget gerne forstå fra din side, hvordan det skal bruges og bygges for at gør det så nemt og intuitivt som muligt.

I forhold til den sidste del, så kan vi måske løse den allerede nu. Du kan godt bruge forskellige skrifttyper, fed skrift mm. Vil du uddybe, hvorhenne på fakturalayoutet du præcis ønsker dette? Så kan jeg prøve at guide dig til, hvordan du kan arbejde med det. 
Du kan evt. sende et billede af en faktura til info@e-conomic.dk - att. Jesper Mieritz og fremhæve, hvorhenne du ønsker det, så kan jeg se præcis, hvilke elementer vi skal ind og have fat i. 

Jeg ser frem til at høre fra dig smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)