Hej og tak for at følge op,
Jeg beklager du først får svar nu.
Du kan godt sætte totalbeløbet ind på forsiden og så på de efterfølgende sider have en specifikation af, hvad det hele indeholder.
Hvordan det kommer til at se ud afhænger lidt af, hvordan det som helhed kan bygges op, da vi arbejder ud fra side 1 og 2, som du også selv nævner. For at rette i dem, så synes jeg I skal ringe herind på 88 20 48 40, da det godt kan være lidt kringlet at arbejde med.
Når der er styr på det, så kan i vedhæfte et fast dokument, som vil blive sat på de efterfølgende sider. Hvis i har forskellige typer af dokumenter, så kan i oprette flere layouts og så vedhæfte de forskellige abonnementstyper til de efterfølgende dokumenter eller gøre det fra gang til gang ved afsendelse. Der kan i selv vurdere, hvad er nemmest.
Det skal siges, at det her afhænger lidt af, hvordan det hele skal se ud, men umiddelbart tror jeg godt i kan komme tættere på det ønskede resultat end det jeg kan forstå i har i dag.
Jeg vil selvfølgelig også gerne hjælpe så godt jeg kan her, men i og med i skal ind og rette til, så er min erfaring, at lige præcis design og layout er nemmere med en af mine kollegaer i røret.