Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Udvidelse af rapporter

0
Hej

Vi forhandler flere forskellige brands og produktkategorier og savner nogle muligheder for at kunne trække mere præcise rapporter ud. Flere af de brands vi forhandler ønsker ugentlige rapporter på salg af deres produkter.

Helt konkret savner jeg en eller flere af disse muligheder:

1. Tilføj et "tag" til et produkt, der kan bruges til at angive brandnavn og som vi så kan vælge, når vi vil trække rapporter ud fra omsætnings- og lagerstatistik.

2. Når vi vil vælge X antal produkter at se statistik fra, så er produkter/brands tit blandet sammen og ikke i den rækkefølge vi ønsker. Det vil være super, hvis man kan vinge de produkter af som man ønsker at se statistik på.

3. I forlængelse af punkt 2, så vil det være en fordel, hvis man også har muligheden for at vinge enkelte kunder, kundegrupper, vare og varegrupper af, så man ikke skal vælge FRA og TIL. Med FRA og TIL, så gør det tit, at der fx er kunder og varer indimellem som man ikke ønsker data på og derfor må sidder manuelt og sortere i data.

Mvh.

Jacob
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Jacob og tak for dit forslag,

Jeg kan sagtens se ideen i dit forslag. Det er dog en ret stor ændring af vores rapport for omsætningsstatistikken. 

Jeg vil dog høre om du har kigget på at inddele dine varer i varegrupper, der kan hjælpe dig? Specielt punkt 1. med tags kan måske blive løst her. Hvis en varegruppe er dit 'tag', så kan du søge frem for en enkeltvaregruppe af gangen. 

De to andre punkter har jeg ikke et smart trick til. Der må du tage et produkt af gangen. Det er nemlig ikke noget vi har på plakaten lige nu og her og det er ikke et forslag vi har fået i tilstrækkelig grad. Vi vil i højere grad arbejde med mere efterspurgte forslag for nu. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)