Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mulighed for ”ring for pris” i webshop

+1
Det ville være fedt om man på udvalget produkter kunne vælge at erstatte den viste pris med en ”ring for pris” tekst.

Vi har en håndfuld produkter som aldrig vil blive solgt via webshoppen, men som stadig er relevante at vise i webshoppen, da den jo også bliver brugt som udstillingsvindue – for en del af disse produkter ville det være rart ikke nødvendigvis at skulle vise en pris.
i Forslag » Andet af (3.4k points)

1 Svar

Hej Helge, 

Hvis en vare er "ring for pris", så antager jeg ikke den kan købes direkte på shoppen, men handles via telefonen. I så fald, så tænker jeg ikke den behøver at være knyttet til shoppen som en faktisk vare, da den ikke handles derinde. 

Hvis vi min antagelse er korrekt, så kan du lægge varen ind som et billede og præsentere varen. I teksten, på billedet eller noget helt tredje, kan du så beskrive, at prisen bliver oplyst, hvis jeres kunder ringer til jer. 

Hvordan vil det virke for jer? smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper,

Jo, men det ville klart være at foretrække at varen stadig kunne optræde i de relevante varekategorier og med samme grafiske udtryk, inkl. flere billeder, lagerstatus samt relaterede "se også" varer m.m., som alle andre varer.

Således syntes jeg ikke det er en særlig anvendelig workaround bare at oprette varen som et billede... - det undre mig da også en del at det ikke allerede er muligt i shoppen, da det jo er en ret almindelig funktion på andre webshop platforme...

Hej igen Helge,

Jeg har prøvet at vende den med en af vores udviklere på webshop delen. Det er ikke noget de har overvejet før, da det ikke er en funktion de har hørt til før. 

Jeg kan sagtens se ideen. Om andre webshops kan dette, tør jeg ikke sige, men på tværs af flere lande, er dette første gang det kommer op. 
Om det er manglende feedback til vores udviklere tør jeg ikke sige, men nu har gjort dem opmærksomme på, så de er opmærksomme på efterspørgslen i fremtiden. 

Rigitg god weekend smiley