Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Automatisk udfyldning af søgefelter

0
Ville det ikke være smart at alle TIL felter i Søgning og lister bliver automatisk udfyldt med det man skriver ind i FRA feltet. Oftes skal man kun finde et bestemt bilag, kunde, dato eller fakturanr etc, så det virker langsommeligt at skulle skrive eks. bilagsnr. ind 2 gange.

Hvis man har brug for at søge på en bilagsrække, skriver man jo bare oveni det der kommer frem i TIL feltet.

Håber meget I vil overveje dette forslag.
i Forslag » Andet af (540 points)

1 Svar

Hej Nina,

Jeg kan godt se ideen i det du skriver. Jeg tænker du efterspørger lidt samme mulighed som under salg -> arkiv -> fra faktura - til faktura.

Her vil fakturanummeret nemlig blive sat begge steder, men først i det øjeblik man tab'er videre.

Uden at love vi kommer til at udvikle i den retning, er det så denne mulighed du efterspørger? :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Ja, det er lige præcis den funktion jeg efterspørger. Det må da være en meget simpel programmerings "ting" at lave.

Mange tak for opfølgningen, 

Jeg vil lade dit indlæg ligge herinde i lidt tid endnu, så jeg kan få en ide om, hvor mange andre, der også ønsker denne mulighed. På den baggrund vil jeg vurdere, hvad vi kommer til at gøre i fremtiden. 

Jeg vender tilbage. Rigtig god weekend smiley

Hej igen,

Dit forslag har nu ligget herinde i et stykke tid.

Som det er lige nu er det ikke et af de forslag vi har hørt mest til. På den baggrund vil jeg ikke tage det med videre til næste kvartal, hvor vi igen udvikler brugerforslag. 
Hvis vi i fremtiden hører mere til dit forslag, så vil jeg igen vurdere, hvorvidt vi skal arbejde med det.

Du skal dog have tak for dit input og en rigtig god dag smiley