Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mulighed for afstemning af paypall

0
Hej,

vil det være muligt at tilføje Paypall som "bankkonto" således vi kan lave afstemning som på andre bankkonti.?
i Forslag » Andet af (320 points)

1 Svar

Jeg synes det er meget relevant. Arbejder man med udlandet er det ofte et krav at have Paypal.

Desuden er E-conomic jo blevet meget internationalt, så det er vel også et godt argument. Specielt forbrugere i Tyskland bruger stort set kun Paypal når de handler online.
Forslag af (540 points)
Ja, 80% af alle webordrer fra Tyskland, Finland og Sverige får vi ind med Paypall betaling - det breder sig også langsomt i DK.
Hej og tak for jeres forslag,

Jeg vil lige høre, hvilke forventninger i har til, hvad der Paypall skal kunne som bankkonto? I kan nemlig sagtens oprette den og tilføje den i bankafstemningen, men hvad tænker i ellers at skulle kunne bruge forslaget til?

Jeg håber mit spørgsmål giver mening, ellers må i endelig sige til :)
Hej, jeg vil gerne oprette paypal som en bankkonto og have mulighed for at importere posteringer fra paypal for at kunne afstemme.

Når jeg forsøger at oprette en bankkonto er det kun muligt at vælge banker fra den forud definerede liste.

Hej igen, 

Hvis det er tilfældet, så kan i 'snyde' ved at gå op i kassekladden og tilføje jeres Paypall konto som beholdningskonto under andre muligheder -> opsætning af kassekladden -> beholdningskonti.

Hvis jeres konto til Paypall er valgt her, så vil den også kunne vælges i bankafstemningen. 

Rigtig god weekend smiley

Ja, men næste problem er så at der kun er 3 beholdningskonti !  Vi bruger allerede alle 3.

Hvis du har flere kassekladder, så kan du have tre per kassekladde. 
Normalt i vores standardopsætning findes der tre kassekladder. Daglig, lønninger og inbetalinger. I det her tilfælde kan du have 9 beholdningskonto. 

Hvis du bruger dem alle kan du alternativ oprette en kassekladde og udelukkende bruge den til at tilføre flere beholdningskonti smiley