Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Lad kunden betale transaktionsgebyr med yourpay

+2
Yourpay har funktionen at kunden betaler for transaktionsgebyret i deres eget webinerface.

Den funktion vil jeg eget gerne have integreret med ind i Economics da alle vores kunder (udenlandske) skal betale for gebyret.

Når jeg sender en faktura ved jeg ikke om kunden vil betale med bankoverførsel (gratis for kunden) eller med kredit kort (Koster yourpays gebyr). Så jeg kan ikke sende link til kortbetaling uden at skal kreditere og gensende faktura hvor jeg manuelt sal tilføje gebyr. Det er bøvlet og det kunne være lækkert med en funktion der automatisk tilføjer gebyr hvis der er kortbetalingslink.
i Forslag » Andet af (290 points)

2 Svar

Hej og tak for dit forslag, 

Jeg har snakket med udviklere herinde og de i gang med at undersøge, hvilke muligheder vi har for at lægge gebyret ud til kunden, der betaler. Vi ser lige nærmere på sagen og så vender jeg tilbage, når jeg ved mere.

Rigtig god weekend smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej igen, 

Jeg beklager jeg først vender tilbage nu. Vi har prøvet at se, hvor mange brugere, der efterspørger dette i takt med yourpay er blevet udbredt. 

Som det er nu, så er det ikke et punkt vi vil kigge på her i første omgang. Dermed ikke sagt, at det aldrig kommer, men som udgangspunkt er det ikke noget du skal forvente kommer her i første omgang. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)