Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Godkendelse i Smart Inbox

+1
Jeg kunne godt tænke mig at man i Smart Inbox kan vælge hvem der skal godkende de enkelte bilag, så ikke alle godkendere modtager alle købsfakturaer. Det virker ikke helt optimalt. Når man har mange bilag og flere forskellige afdelinger.

Er det noget der vil komme i fremtiden ?
i Forslag » Andet af (250 points)

1 Svar

Hej Rikke og mange tak for dit forslag, 

Tanken med vores godkendelsesflow er at lave en helt simpel løsning, som kan hjælpe rigtig mange brugere. Jeg erkender at løsningen ikke giver det mest avanceret flow og alle muligheder. 

Det er planen at tilbyde endnu et godkendelsesflow i fremtiden, hvor du vil få meget mere kompleksitet. Projektet er i øjeblikket ikke planlagt, så jeg kan ikke give dig en skarp tidshorisont, men det er vores ambition at tilbyde et mere avanceret godkendelsesflow i fremtiden. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej

Er der noget nyt omkring dette punkt ?

Både mht. til tidshorisont og indhold.

Vi synes at som funktionen er nu er den lidt uheldig da den forstyrrer alle godkendere selvom det blot er relevant for nogle.

En quickfix kunne være have godkendere, men f.eks. deaktiveret at der ikke mailes til dem automatisk. Undgå lidt mail spamming indtil en mere avanceret funktion kommer. Så kan vi selv administrere udsendelserne, hvis der er noget som vi ønsker godkenderne skal se på.

Vi kunne ønske (som andre) en mere avanceret godkender funktion på den længere bane.

F.eks.

- Mulighed for at differentiere bilag mellem godkendere så rette person får det. (Godkender og evt. medgodkender eller modtager til orientering). f.eks. et felt på leverandøren der sættes med mulighed for at overstyre på bilaget.

- Mulighed for at styre email flowet så modtagerne ikke bliver spammet. f.eks. en samlet mail dagligt med oversigt over bilag til godkendelse. Det vil selvfølgelig hjælpe at alle godkendere ikke får en mail for alle bilag jf. ovenstående.

Med Venlig Hilsen

Kim

Hej Kim, 

Som udgangspunkt er der ikke sket noget. Der er sker mange omprioriteringer og det har betydet at det mere komplekse godkendelsesflow er røget lidt af dagsordenen. Det er selvfølgelig rigtig ærgerligt, men jeg vil hellere være klar omkring, hvor vi er på vej. 

Jeg vil dog ikke afvise, at vi genbesøger godkendelsesflowet på et tidspunkt. Derfor vil jeg gemme dine forslag og stikke en finger i jorden omkring, hvor vi står henne. Hvis der kommer liv i det, så skal jeg nok inddrage den feedback du kommer med her - mange tak for det! smiley

Hej Jesper

 

Tak for svar. Det er virkelig et stort issue, hvor mange timer bliver spildt. Selv i vores lille virksomhed er der fire forskellige personer indenfor fire forskellige arbejdsromåder, som skal godkende fakturaer for hvert deres områder.

 

P.t. får alle 4 alle bilag til godkendelse, hvilket jo er spild af 3 ud af 4 personers tid hver gang.

Hvad med godkendelse vi mobil/app. Dette kan vi ej heller se er muligt.

 

Mvh

 

Michael Bech, direktør

RENOVERA A/S

tlf. 23 48 73 82

mbe@renovera.dk

Hej Michael, 

Jeg erkender, at kompleksiteten i godkendelse ikke er den største, hvilket var et bevidst valg taget på baggrund af, vi med tiden ville bygge et mere komplekst flow for dem, der havde behovet. På den måde ville brugere med basale behov ikke blive ramt af en mur af muligheder, som ikke er relevante. 

Nu hvor det mere komplekse flow ikke er kommet, så forstår jeg problematikken.
I forhold til app'en, så ved, at det har været på tale, men lidt samme udgangspunkt, som tidligere var meget lagt op til det andet flow, som skulle komme. Jeg har givet feedbacken til vores ansvarlige på apps, men der er endnu ikke planlagt noget, så jeg må komme med den lidt tørre og kedelige udmelding omkring, at jeg ikke kan være præcis end det, desværre.. smiley