forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Ændring af logo

0
Hej
Er der nogen der kan være mig behjælpelig med at få det gamle fakturalogo slettet, da jeg nu har både det gamle og det nye logo på mine fakturaer på samme tid  Jeg har oprette logo udfra hjælpevideo, men kan ikke finde hjælp til at slette...
spurgt 17 Feb, 2012 i Spørgsmål » Fakturalayout af Zizi Øland (170 points)
status opdateret 6 Dec, 2012 af Peter Friis

2 Svar

Hej Zizi,

Der hvor du har lagt dit nye logo ind jf. vores video - ligger der ikke også elementet med dit gamle loge der? Fordi hvis du klikker på, og i visning vælger ingen, så vil der ikke længere fremgå 2 længere.

mvh

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 17 Feb, 2012 Spørgsmål af Steffen E (151,510 points)
Lykkedes det?

mvh

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 20 Feb, 2012 Spørgsmål af Steffen E (151,510 points)
Jeg har samme udfordring - har den nye version - har slettet logo og indsæt nyt. Trods dette ligger både gl. og nyt logo oven i hinanden. Hvordan sletter jeg det gamle logo.

Har læste svar ovenfor, men forstår ikke svaret.

Med venlig hilsen

Liselotte Andersen

Hej Liselotte

Hvis du går ind under Salg --> Opsætning --> Design & Layout --> Andre muligheder --> Brevskabeloner --> Udfor Brevskabelon 1.5, klik på Flere --> Layout.

Her vil du se en liste over de forskellige elementer. Kan du se på denne liste om der ligger mere end et element af typen Billede? Hvis der gør dette skal du klikke på blyanten ud for det billede der er for meget og vælge Placering til at være ingen og slutte af med OK.

Se evt. denne artikel på vores e-copedia.

Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”