Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Hurtigt overblik som forside?

0

Jeg er ny til E-conomic, så beklager hvis denne har været oppe tidligere. Kunne ikke finde noget lignende og har ikke kunne finde en løsning der passer efter snak med support. 

I min optik så er man altid mange klik fra at kunne danne sig et overblik over en virksomhed, når man bruger E-conomic. Som virksomhedsejer har jeg altid brug for at have et klart overblik over økonomien i virksomheden - især fra måned til måned. Derfor kunne jeg godt tænke mig, at man på forsiden kunne danne sig et overblik over økonomien - som f.eks. man har i Dinero:

Det er simpelt, og i mine øjne meget mere nyttigt end infoen i Dashboardet, som viser en Top 5 i et cirkel diagram. Det vil være med til at gøre dagligdagen lidt nemmere i min optik. Jeg er med på, at man kan gå ind og lave en rapport, men det ville da være smart, hvis man havde overblikket fra starten af - det virker naturligt for mig. :) 

i Forslag » Andet af (210 points)

1 Svar

Hej Daniel

Tak for dit indlæg.

Jeg kan fortælle at vi i øjeblikket er ved at udvikle netop Top 5 rapporten, så den bliver meget mere detaljeret, blandt andet at man kan se salget måned for måned på en gang.

Indtil da anbefaler jeg, at du evt. tager fat i vores samarbejdspartner der hedder Report123, som har integration til e-conomic

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)