forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Saldovisninger i kassekladde

0
Hej Economic.

Jeg har fået af vide af jeres supportere at det ikke er muligt at vise mere end 3 saldi øverst i kassekladden. Er det korrekt?

Hvis nej er det så en løsning der bliver arbejdet på at det kan i fremtiden?

Venlig Hilsen

Niclas
spurgt 16 Maj i Spørgsmål » e-conomic generelt af Niclas Adriansen (120 points)

1 Svar

Hej Niclas, 

Ja, det er korrekt, at det er muligt at vise tre saldi øverst per kassekladde. Hvis du arbejder med forskellige kladder, så kan de tre konti sagtens være forskellige fra kladde til kladde. 

I forhold til om der kan komme en løsning, så er det noget vi skal vurdere fremadrettet. Lige nu er der ikke noget i støbeskeen, men det kan jo ændres i fremtiden. Derfor vil jeg høre dig om, hvor mange du i så fald ville have brug for og hvordan de skulle vises? 
I forhold til visningen, så er det i forhold til, at der kan blive problemer med pladsen, hvis vi får mere end en eller to konti ind.

Jeg ser frem til at høre fra dig smiley

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 27 Maj Spørgsmål af Jesper Mieritz (85,410 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”