Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Projekt som sorterings valg i Saldobalance

0

Vi er en organisation, med afdeling i København, Esbjerg, Aalborg, Viborg. I disse huse er der projekter, og flere forskellige. Vi skal have enkelte regnskab for projekterne når vi skal have dem godkendt af donorer, eller kommune, staten. Derfor har jeg brug for at kunne sorter i projekterne i Regnskabet, ellers kan jeg ikke se idéen i at have dem som et valg i e-Economics.

Det er fint at vi kommer med vores idéer, men synes ikke der kommer noget respons tilbage.

Disse behov, er ikke særlig specielle, og findes i mange andre systemer.

 

Mvh. Alexandres/ Mobil 23203233

 

 

 

i Forslag » Projektstyring af (330 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag, 

Jeg forstår godt, hvad du gerne vil, men jeg er lidt interesseret i, hvordan det hele fungerer hos jer. Når i bruger projekter, så har i projektkortet, hvor der er information om dækningsbidrag mm. Hvad er det saldobalancen har, som er relevant for de parter i skal have godkendelse af? 

Grunden til jeg spørger om dette er blandt andet, at man i mange tilfælde kan komme langt med projektkortet og hvis det ikke er løsningen, så er der oftes en ide i, at overveje om dimension (afdelinger) er et bedre værktøj. Med det modul kan man nemlig lave 'forskellige' regnskaber og efterfølgende danne saldobalancer på baggrund af den enkelte afdeling. 

Jeg ser frem til at høre fra dig smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)