Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bogføringshjælp i kladde - Opslag via leverandørpostering

0
Når man arbejder i kassekladden og slår op i leverandørkartoteket, kan man ad den vej gå ned på posteringerne, hvilket kan være en hjælp, hvis man lige er tvivl om, hvordan bogføringen tidligere har været.

Men ad den vej kan man ikke slå transaktionen op, men skal ud af kladden og over på leverandøren for at slå transaktionen op der.

Det ville være en supergod hjælp til bogføringen.
i Forslag » Andet af (200 points)

2 Svar

Hej og tak for dit forslag, 

Jeg forstår godt den første del, hvor du i kassekladden via leverandøren kan finde leverandørkontokortet og se, hvad der ellers ligger her. Som jeg forstår dig, så vil du gerne kunne se, hvordan bilagene herinde er bogført - er det rigtigt forstået? 

Lidt ligesom man kan, hvis man går ind via regnskab -> søgning og lister -> leverandører -> 'vis posteringer på konto' eller via regnskab -> søgning og lister -> posteringer (find bilag). 

Jeg er ikke helt sikker på om jeg har forstået dig 100%, så du må meget lige byde med de mangler, der kunne være i forståelsen.
Jeg ser frem til at høre fra dig smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper,

Det er korrekt forstået, som du anfører.

Det det drejer sig om er at kunne finde hjælpen fra tidligere bogføring via leverandørkontokortets posteringer fra kladden på en måde, hvor man ikke skal forlade bogførings kladden.

Det gør bogførings delen mere brugervenlig.
Forslag af (200 points)
For nuværende har du 2 muligheder:

Hvis det er den samme postering hver gang, kan du gemme en opsætning på leverandørens stamkort, eller, hvis flere konti er i spil, kan  du gemme en flerbenet postering med leverandørens navn.

Hej igen, 

Jeg er enig i beskrivelsen Erik kommer med her. Jeg håber det kan hjælpe dig. 

Som det er lige nu vil dit forslag ikke være et af dem, der ligger først for. Vi har for nylig gennemført en hel del forbedringer. Det er en ny ide til, hvordan vi laver forbedringer for jer brugere og det kommer vi til at gøre igen. Med al sansynlighed til september. Til den til går vi alle de mest efterspurgte forslag gennem og undersøger, hvor meget vi kan nå at implementere. 

Hvis dit forslag til den tid er mere efterspurgt, så kan det være det kommer højere op, men som det er lige, så vil jeg være ærlig omkring, at vi kommer til at se i anden retning. 

Rigtig god dag smiley