Hej Anja,
Jeg er rigtig ked af, hvis du oplever, at du ikke kan arbejde med x antal posteringer. Jeg vil dog sige, at man skal rigtig højt op før, at dette bliver et problem. Det lyder som du allerede har været i kontakt med supporten og det er rigtig ærgerligt, hvis de ikke har kunne hjælpe dig, eller sendt dig sag videre til teknikken.
Nu har jeg ikke været inde over sagerne og derfor kan det være, at du allerede har været gennem det hele, men jeg vil meget gerne vide, hvorhenne det sker og hvilke informationer du hiver frem i hvilke perioder. På den måde kan jeg skabe mig et overblik over det hele.
Hvis du oveni det, vil give mig adgang til din aftale, så kan jeg komme ind og teste det hele gennem.
Mit nummer er 1109275 og du kan give mig adgang under 'administatorer' som finder under alle indstillinger -> virksomhed.
Hvis du derinde giver mig adgang og forklarer præcis hvad du gør, når du oplever lav hastighed, så kigger jeg på det.
Med venlig hilsen Jesper Mieritz