Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Hastighed, upload

+1
Hej e-conomic,

Det bliver et større og større problem at systemet er for langsomt. Hvad gør I for at afhjælpe det problem? Nogle af virksomhederne der benytter jer er store og det kan ikke passe at vi altid bare for at vide i supporten, at vi har for mange posteringer åbne, der er for mange betalinger på listen osv. Nogle af virksomhederne er altså af en vis størrelse og I kan ikke være bekendt at bede os om at læse ud og ind fordi i ikke kan håndtere store mængder. Så må I melde ud at I ikke kan håndtere mere end X antal posteringer ad gangen og så kan virksomheder der f.eks har flere hundrede bankbetalinger om ugen, vælge systemet fra. . Det er for utilfredsstillende at arbejde i slowmotion i 2019 og være hindret af at systemer ikke kan følge med.

Anja
i Spørgsmål » Andet af (290 points)

2 Svar

Hej Anja, 

Jeg er rigtig ked af, hvis du oplever, at du ikke kan arbejde med x antal posteringer. Jeg vil dog sige, at man skal rigtig højt op før, at dette bliver et problem. Det lyder som du allerede har været i kontakt med supporten og det er rigtig ærgerligt, hvis de ikke har kunne hjælpe dig, eller sendt dig sag videre til teknikken. 

Nu har jeg ikke været inde over sagerne og derfor kan det være, at du allerede har været gennem det hele, men jeg vil meget gerne vide, hvorhenne det sker og hvilke informationer du hiver frem i hvilke perioder. På den måde kan jeg skabe mig et overblik over det hele.

Hvis du oveni det, vil give mig adgang til din aftale, så kan jeg komme ind og teste det hele gennem.

Mit nummer er 1109275 og du kan give mig adgang under 'administatorer' som finder under alle indstillinger -> virksomhed. 
Hvis du derinde giver mig adgang og forklarer præcis hvad du gør, når du oplever lav hastighed, så kigger jeg på det. smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Hej Anja,

Jeg beklager det sene svar.
Vi er i gang med at løse sagen og jeg har sikret mig, at du får besked lige så snart, at udfordringen har været gennem vores udviklere.
Jeg har testet lidt på forskellige tidspunkter og jeg kan se, at hastigheden i perioder kan være for langsom. Det er ikke en optimal arbejdsgang.

Jeg beklager selvfølgelig udfordringerne, men vi er på sagen.

Rigtig god dag :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)