forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

XML-filer til overførsel til bank

0
Hej,

Jeg har en kunde, som meget gerne vil have mulighed for at danne XML-filer til overførsel af betalinger til banken. De bruger en bank, som E-conomic ikke understøtter.

Er det en mulighed?

Mvh.

Cecilia Witt
spurgt 9 Maj i Spørgsmål » e-conomic generelt af CSW (120 points)

1 Svar

Hej Cecilia, 

Jeg vil starte med at høre, hvilken bank din kunde bruger? smiley

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 13 Maj Spørgsmål af Jesper Mieritz (85,250 points)
De bruger BNP Paribas

Mange tak for det. Jeg tager lige fat i vores udvikler og ser nærmere på sagen. Jeg vender tilbage smiley

Hej igen,

For at kunne svare bedre på, hvad vi kan gøre, så vil jeg høre om du kender formatet på xml-filen? Hvis du henvise til et link eller henvise til en kontakt i banken, så ville det være rigtig fedt :)
Jeg har modtaget en PDF, men eksempler på hvordan formatet skal være.

Men filen er for stor til at vedhæfte. Kan jeg sende den på en anden måde?
Kan du lave et offentligt link via drop box eller lignende? Alternativt danne en zip-fil, hvis det kan lade sig gøre.

Ellers kan du sende den til os på samme måde som du har modtaget den.

Kan en af de løsninger bruges? :)
Hvilken mail skal jeg sende den til?
Info@e-conomic.dk - att. Jesper Mieritz

Hej igen, 

Du får lige et svar her.

Som det er lige nu, vil vi ikke kigge i den her retning. Jeg kan sagtens forstå, hvad du gerne vil, men på baggrund af, at vi kun har hørt det en gang, så vil vi fokusere på forslag, der har større opbakning. 

Rigtig god dag smiley

i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”