forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

smart inbox ver 2

0
Hvorfor er det kun engang imellem at det er den nye smart inboks jeg har.

Jeg har meget brug for at bilag sendes til godkendelse.
spurgt 9 Maj i Spørgsmål » Indscanning af Anni (270 points)

1 Svar

Hej Anni,

Vi har ikke rullet den nye version af Smart Inbox ud til alle, da der er nogle små fejl vi lige skal have helt styr på. 

Der er dog enkelte aftaler, som har fået adgang for at kunne teste den nye version. Det betyder, at versionen er tilknyttet til bestemte aftaler. De specifikke aftaler vil dog altid have den samme version. 

Det er forklaringen på, hvorfor det ikke er ens for alle aftaler. Jeg vil dog lige høre om du oplever, at den samme aftale svinger mellem, hvilken version, der bliver anvendt? Det skal den nemlig ikke - medmindre man har ønsket at skifte mellem dem. 

Jeg ser frem til at høre fra dig smiley


Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 13 Maj Spørgsmål af Jesper Mieritz (85,450 points)
Så jeg vil jeg meget gerne have rullet mit tilbage. Hvor er det bare træls og tidskrævende og giver slet ikke det fulde overblik. En anden gang vil jeg gerne spørges om jeg vil prøve det af,. Jeg har i mit job ikke tid til at være prøvekanin for noget som slet ikke virker!

 

Vh Karina Clausen

Hej Karina, 

Vi har nu rullet ud til alle kunder, så det nye version er den vi arbejder med. Der er selvfølgelig mulighed for at give feedback til den, så vi kan se på, at det gøre endnu bedre.

Du er ikke røget ind i en rolle som prøvekanin. Det har vi haft en gruppe selvvalgte brugere og interne testere gennem. 
Grunden til vi ofte ruller ud i mindre bidder er, at en opdatering giver lidt støj. Selv om vi tester alt inden det kommer ud, så kan der være ting vi ikke har tænkt på, hvilket gør, at vi tager mindre bidder for at skabe så lidt problemer som muligt.

Oven i det, så er det også for at skåne vores support og alle der kontakter os mod lange svartider. Hvis vi ruller en opdatering ud til 130.000 virksomheder på en gang, så vil mængden af henvendelser ofte stige enormt. Ved at tage små bidder, så kan vi sprede det ud, så svartiderne ikke bliver ramt lige så hårdt.

Derfor er alt feedback velkommen, men det er ikke muligt at komme tilbage til den tidligere version. 

Rigtig god dag smiley

i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”