Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Fejl i favoritter på WebShop

0
Hej.

Det ser ud til der er en fejl i webshoppen vedr. favoritter.  Ser ud til at favoritter ikke knytter sig til login, men til PCén.

 

Jeg har prøvet at logge ind med samme login på 2 forskellige PCére og favoritter er kun på PC1 og ikke på PC2.

Så har jeg prøvet at logge ind med 2 forskellige brugernavne og koder på PC1 og de har nu begge de samme favoritter
i Spørgsmål » Andet af (890 points)

1 Svar

Hej og tak for dit indlæg, 

For at være på samme side, så antager jeg, at favoritter henviser til det lille hjerte, hvor man kan gemme sine 'favoritter' til senere køb. 

Det er ikke en bruger, der gemmer informationen omkring, hvilke varer, der er valgt. Hvis du skifter browser på samme PC, eller sletter cookies, så vil varerne ikke længere være gemt. De er derfor gemt på den måde.

Jeg håber det giver mening, ellers må du endelig spørge ind smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Ja, det er korrekt at det er hjertet.  Men det må da helt klart også være en fejl at det binder sig til den enkelte browser og ikke sit login.

Nu handler vi kun med forhandlere der alle har Login og så skal de favoritter da være der lige meget hvilken browser eller PC man bruger til at logge ind.

Det andet giver jo ingen mening - Sæt nu 2 brugere dele PC, så har de samme favoritter

Jeg kan sagtens se pointen i, at det er knyttet til en bruger, der logger ind. Omvendt giver det fordel i forhold til alle dem, der ikke har et login. Vi har mange, der sælger via webshoppen til kunder, som ikke er knyttet til et login og de ville ikke få gavn af muligheden, hvis man skulle logge ind. 
Derfor er det ikke en fejl, men en beslutning om, at vi gerne vil tilbyde muligheden til alle, der besøger webshoppen. 

Jeg håber vurderingen giver mening for dig, selvom du havde ønsket et andet udgangspunkt. 

Rigtig god dag smiley

 

Ok.

Så hvis en der handler uden login, sidder og handler fra en PC på et offentlig sted - Hans arbejdsplads, bibliotek eller ligende - Så kommer der en ny person og bruger samme PC - Så har han pludselig samme favoritter som den anden da det er bundet til PCén

Som jeg ser det, så bruger folk der handler uden Login ikke favoritter - Det plejer vel oftest at være hvis man har Login

Men skidt - Vi dropper den bare

Du har ret i, at det vil være tilfældet, hvis man bruger samme computer. Jeg er ikke helt enig i, at det kun er folk med login, der anvender favoritter, men vi skal have lov til at være uenige wink